Samsung wprowadza błyskawiczny serwis gwarancyjny
Samsung wprowadza gwarancję oferującą bardzo szybkie usuwanie usterek. System obejmuje wybrane telewizory i lodówki tej firmy.
W ramach nowego serwisu gwarancyjnego Samsunga następnego dnia roboczego od telefonicznego zgłoszenia usterki, która uniemożliwia działanie telewizora 3D LED TV lub lodówki side by side tej firmy, w domu użytkownika pojawi się specjalista. Jeżeli nie będzie mógł szybko usunąć problemu, klient na czas naprawy otrzyma produkt zastępczy.
Samsung uzasadnia, że wprowadzając taką usługę serwisową, chce podkreślić, że przy gwarancji na sprzęt RTV i AGD liczy się nie tylko długość objętego nią okresu, lecz również jakość obsługi. Żeby skorzystać z tego serwisu gwarancyjnego, należy urządzenie tej firmy w ciągu miesiąca od daty zakupu zarejestrować na stronie internetowej ekspres.samsung.pl. W przypadku telewizorów 3D LED TV Samsunga nowa usługa obejmuje zasięgiem całą Polskę, a w przypadku lodówek typu side by side – aglomeracje warszawską, poznańską, łódzką, krakowską, wrocławską, katowicką oraz trójmiejską.
Dołącz do dyskusji: Samsung wprowadza błyskawiczny serwis gwarancyjny