San Markos autorem nowej strategii komunikacji Sidoluxu
Firma Lakma Strefa rozpoczyna współpracę z agencją reklamową San Markos, która zajmuje się obsługą reklamową marki środków czystości Sidolux oraz środków piorących Perlux.
Agencja San Markos jest autorem nowej strategii komunikacji i konceptu kreatywnego kampanii reklamowej dla Sidoluxu. W ramach współpracy agencja zajmie się przygotowaniem kampanii promującej gamę produktów marek Sidolux (płyny do podłóg, płyny uniwersalne, produkty do czyszczenia mebli, płyny do szyb) i Perlux (kapsułki do prania) w radiu i telewizji. Za produkcję spotów odpowiada dom produkcyjny Grape.
San Markos została wybrana w przetargu. Lakma Strefa nie ujawnia szczegółów z nim związanych. - Wybraliśmy agencję San Markos ze względu na najciekawszą ofertę oraz doświadczenie firmy przy realizacji podobnych projektów. Głównym celem kampanii jest umocnienie wizerunku marki na rynku oraz szerokie dotarcie do konsumentów. Chcemy im przypomnieć, że Sidolux to od wielu lat niekwestionowany lider i marka nr 1 wśród produktów do podłóg w Polsce – komentuje Justyna Kiełkowska, marketing manager w Lakma Strefa.
Start kampanii telewizyjnej oraz radiowej planowany jest na połowę października. Firmy nie podały, na jak długo zawarły umowę.
W poprzednich latach kampanie reklamowe dla produktów Lakma Strefa przygotowywała m.in. agencja Hand Made. Trzy lata temu ambasadorką marki środków piorących Perlux oraz marki Sidolux była Małgorzata Rozenek.
Dołącz do dyskusji: San Markos autorem nowej strategii komunikacji Sidoluxu