Sanofi ma nowe logo. Stawia na spójną komunikację wszystkich swoich marek
Firma biofarmaceutyczna Sanofi, zaprezentowała nową, ujednoliconą markę korporacyjną i nowe logo.
Dotychczasowe spółki firmy w tym: Sanofi Pasteur i Sanofi Genzyme, dedykowane odpowiednio szczepionkom i lekom wysokospecjalistycznym podobnie jak wszystkie inne przejęte przez firmę marki - od tej pory będą występować pod jedną, spójną nazwą Sanofi.
Zobacz: Agnieszka Grzybowska-Zalewska za Magdalenę Kruszewską nową prezeską Sanofi
Jedna marka Sanofi, nowe logo
"Myślenie, działanie i funkcjonowanie jako jeden podmiot, w ramach nowego, wspólnego celu i tożsamości, dzięki bardziej strategicznemu wykorzystaniu zasobów firmy jako całości, pozwoli Sanofi jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby pacjentów dostarczając im przełomowe terapie" - informuje firma w komunikacie.
– Na progu półwiecza istnienia naszej firmy, podjęliśmy się najważniejszej transformacji i modernizacji w naszej historii – mówi Paul Hudson, CEO Sanofi.
- W 2019 r. uruchomiliśmy naszą strategię „Play to Win”, która koncentruje się na wykorzystaniu naszej platformy do innowacji zorientowanej na odkrywanie i produkcję najnowszych i najlepszych w swojej klasie leków i szczepionek. Nasza nowa marka jest naturalnym i ważnym krokiem naprzód w tej podróży i odzwierciedla spójny sposób pracy firmy na rzecz spełnienia naszej wspólnej ambicji, aby zmieniać oblicze medycyny – dodaje CEO Sanofi.
Zobacz: Sanofi sprzedało marki Emolium, Iwostin i Loxon
Nowe logo Sanofi jest zainspirowane prostym i zorientowanym na ruch kodem, charakterystycznym dla branży technologicznej.
"Dwie fioletowe kropki symbolizują naukową podróż między punktem wyjścia – ciekawością i gotowością do kwestionowania status quo i pytania „a co jeśli?” – oraz linię mety – czyli momentem odkrycia innowacyjnych rozwiązań terapeutycznych mających wpływ na ludzkie życie" - wyjaśnia koncern.
poprzednie loga Sanofi
nowe logo Sanofi
– Dzięki naszej nowej marce zapewniamy naszym pracownikom, partnerom, pacjentom, a także pracownikom ochrony zdrowia jasne i dogłębne zrozumienie tego, kim jesteśmy i jaki jest nasz cel – mówi Josep Catllà, head of corporate affairs Sanofi.
Zobacz: Sanofi kupi Principia Biopharma za 3,68 mld USD
Firma nie podała, kto odpowiada za przygotowanie nowego logo.
Dołącz do dyskusji: Sanofi ma nowe logo. Stawia na spójną komunikację wszystkich swoich marek