Santander Bank Polska: w oddziałach kod z SMS-a zamiast podpisu do autoryzacji
Santander Bank Polska wprowadził nowy sposób potwierdzania transakcji w swoich oddziałach. Teraz zamiast podpisu klienci mogą to zrobić smsKodem.
Nowy sposób autoryzacji transakcji w oddziałach Santander Bank Polska ma przyspieszyć obsługę klientów oraz zmniejszyć zużycie papieru.
Klienci banku będą mogli smsKodem autoryzować w oddziałach wybrane transakcje. Jest to usługa dla klientów indywidualnych i dotyczy transakcji do kwoty 10 tys. zł, pojedynczej wpłaty własnej gotówki na rachunek, pojedynczej wypłaty gotówki z rachunku oraz przelewu w złotówkach (wewnętrznego i krajowego Elixir).
Żeby zaakceptować transakcję za pomocą smsKodu, klient musi mieć przy sobie telefon komórkowy. Numer telefonu jest zapisany w systemie banku. Pracownik rejestruje dyspozycję klienta w systemie, po czym wysyła wiadomość z danymi transakcji oraz smsKodem. Klient sprawdza, czy dane transakcji z SMS są zgodne z jego dyspozycja?. Jeśli tak – podaje smsKod i transakcja zostaje potwierdzona.
Klienci będą mogli wybrać formę autoryzacji transakcji – czy chcą je zatwierdzić poprzez smsKod czy podpis. Dodatkowo, jeśli klient ma adres e-mail zapisany w systemie banku, może otrzymać´ potwierdzenie wykonania transakcji elektronicznie.
Dołącz do dyskusji: Santander Bank Polska: w oddziałach kod z SMS-a zamiast podpisu do autoryzacji