Santander Consumer Bank Polska zmienia logo, by odróżnić się od Santander Bank Polska. Reklamuje to Justyna Kowalczyk
Santander Consumer Bank Polska wprowadza logo w nowym kolorze. Chce w ten sposób odróżnić się od Santander Bank Polska (do 8 września br. Bank Zachodni WBK).
Nowe logo Santander Consumer Bank to czerwony napis na białym tle (dotychczas był to biały napis na czerwonym tle). Wraz z tą zmianą zmodyfikowano wygląd strony internetowej, profili społecznościowych oraz materiałów reklamowych, na których wykorzystywane jest logo - w tym logo m.in. na szyldach oddziałów i punktów obsługi, drukach, formularzach czy wizytówkach.
Ponadto w materiałach reklamowych i na oddziałach banku eksponowane jest zdjęcie Justyny Kowalczyk, od kilku lat ambasadorki marketingowej Santander Consumer Banku (w lipcu umowę z nią przedłużono o rok). Kampania informująca o zmianie identyfikacji wizualnej jest prowadzona pod hasłem „Zmieniamy logo, nie zasady!”. Działania są skierowane zarówno do klientów, jak i partnerów biznesowych banku.
Bank podkreśla, że nie zmieniły się umowy - wszystkie pozostają w mocy i nie wymagają podpisywania aneksów , bez zmian zostają również zasady kredytowania oraz produkty i usługi, numery rachunków bankowych, daty ważności kart itp. Karty z czerwonym tłem i białym napisem logiem Santander Consumer Bank dalej pozostaną w użytku do końca ich daty ważności.
- Na przestrzeni ostatnich lat umocniliśmy się na pozycji lidera rynku kredytów konsumenckich w Polsce. Każdego roku z naszych usług korzysta 2 miliony Polaków, przy czym wielu z nich regularnie do nas powraca wystawiając w ten sposób wysoką ocenę poziomowi naszych usług. Jednocześnie jesteśmy dumni z faktu, że każdego roku ponad 500 tysięcy klientów po raz pierwszy sięga po nasze produkty w różnych kanałach sprzedaży - podkreśla Przemysław Kończal, prezes Santander Consumer Banku.
Tą zmianą Santander Consumer Bank chce odróżnić się od Santander Bank Polska – pod tą nazwą od 8 września br. funkcjonuje Bank Zachodni WBK.
Oba są od siebie zupełnie niezależne i działają w oparciu o odrębne licencje bankowe. Nie oferują i nie obsługują wzajemnie swoich produktów, także w przypadku, gdy konkretna osoba jest klientem obu banków. Zakres ofert i polityka cenowa obu instytucji są przygotowywane niezależnie.
Santander Consumer Bank koncentruje się na działalności w obszarze kredytów konsumenckich, oferując oprócz kredytów gotówkowych, ratalnych i kart kredytowych również lokaty i ubezpieczenia. Z kolei Santander Bank Polska jako bank uniwersalny oferuje swoje produkty i usługi klientom indywidualnym, firmowym i międzynarodowym korporacjom.
Obie instytucje są częścią Grupy Santander w Polsce.
Dołącz do dyskusji: Santander Consumer Bank Polska zmienia logo, by odróżnić się od Santander Bank Polska. Reklamuje to Justyna Kowalczyk