SAR przyjął dwie nowe agencje
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR przyjęło nowych członków – agencje Lettly oraz DDOB, obie specjalizujące się w influencer marketingu.
Lettly to agencja strategiczna influencer marketingu, która działa od 2015 roku. Agencja odpowiada za cały proces współpracy z twórcami — od tworzenia strategii, przez koncepcję kreatywną, aż do realizacji i raportowania kampanii. Firma współpracowała m.in. z markami Zalando, Netflix, Vichy, Farfetch, Skoda, Iwostin czy Danone. Wśród agencji partnerskich Lettly są np. Polot, Przestrzeń, VMLY&R, Albedo Marketing, 180heartbeats + Jung v. Matt czy 24/7 Communications.
DDOB istnieje na rynku od 2013 rok. Na wszystkich dostępnych platformach realizuje kampanie z mikro, makro i nano influencerami, celebrytami i artystami. Agencja ma na koncie ponad pięć tysięcy zrealizowanych kampanii dla największych polskich i światowych marek.
Dołącz do dyskusji: SAR przyjął dwie nowe agencje