„Krótka piłka” - Tomasz Zimoch z Tytusem i Reneuszem we wspólnej kampanii sklepów Saturn i MediaMarkt
Rozpoczęła się wspólna kampania internetowa sieci sklepów Saturn i MediaMarkt (należących do MediaMarktSaturn Polska), w której oprócz bohaterów ich reklam - Reneusza i komiksowego Tytusa - występuje dziennikarz sportowy Tomasz Zimoch.
Na potrzeby akcji uruchomiono serwis Krotka-pilka.pl, w którym każdy użytkownik może z udostępnionych stwierdzeń skomponować krótką informację dla znajomego oraz wybrać, kto ją odczyta: Tomasz Zimoch, Tytus czy Reneusz. Komunikat w formie dźwiękowej można przesłać mailowo, SMS-em lub poprzez Messenger Facebooka.
W ramach akcji osoba, która prześle minimum 20 takich informacji, otrzyma rabat w sklepie internetowym sklepów Saturn lub MediaMarkt.
To kolejny wspólny projekt marketingowych obu sieci, związany z faktem, że w najbliższym czasie sklep Saturn zostaną przemianowane na MediaMarkt. Tytus, od ponad pół roku występujący w reklamach tej drugiej marki, pojawił się już u boku Reneusza w spotach Saturna.
Kampania „Krótka piłka” obejmuje też reklamy na Facebooku i Twitterze oraz aktywności z udziałem piłkarskich influencerów.
Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja The Digitals (należąca do holdingu Mediacap). Pozyskała to zlecenie w przetargu.
Dołącz do dyskusji: „Krótka piłka” - Tomasz Zimoch z Tytusem i Reneuszem we wspólnej kampanii sklepów Saturn i MediaMarkt