Schulz brand friendly z nową kampanią Apapu
W telewizji rozpoczęła się nowa kampania reklamowa marki leku przeciwbólowego Apap, produkowanego przez USP Zdrowie. Przygotowała ją agencja Schulz brand friendly, która wygrała przetarg na jej realizację – wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Z naszych ustaleń wynika, że agencja wygrała przetarg na obecną telewizyjną kampanię Apapu - USP Zdrowie nie wybiera agencji do stałej współpracy, zazwyczaj pracuje z nimi projektowo. Nie udało nam się ustalić, ile i jakie agencje brały udział w tym postępowanie. USP Zdrowie nie odpowiedziało na nasze pytania.
Schulz brand friendly przygotowała dla Apapu nowy spot reklamowy, który zaczął być emitowany w wybranych stacjach tv (USP nie udostępniło go jeszcze w sieci).
W ub.r. Apap reklamowany był w spocie, którego bohaterem był strażak. Promował on Apap Extra jako „szybką ulgę na silny ból”
Rok wcześniej kampanię reklamową tej marki realizowała agencja Leo Burnett.
Dołącz do dyskusji: Schulz brand friendly z nową kampanią Apapu