Scotch & Soda chce wejść do Polski. W rodzimej Holandii otworzyła swój największy na świecie sklep
Holenderska marka odzieżowa Scotch & Soda otworzyła swój największy na świecie sklep w holenderskim mieście 's-Hertogenbosch, znanym też pod nazwą Den Bosch. Marka w swoich planach na ten rok ma otwarcie pierwszego firmowego sklepu w Polsce.
Scotch & Soda chce w tym roku otworzyć co najmniej 12 nowych sklepów stacjonarnych i 12 sklepów typu shop-in-shop. Jeden z nich ma się znaleźć w Polsce. Jak zapowiada firma, ma to nastąpić jeszcze we wrześniu tego roku. Marka chce też mieć nowe placówki w USA, Niemczech, Francji, Izraelu, Australii, Ukrainie, Szwajcarii, Szwecji i na Bliskim Wschodzie. Marka chce też rozszerzyć swoja obecność we Włoszech i Chinach - w czerwcu otworzy showroomy w Szanghaju i Mediolanie.
Scotch & Soda otworzyła swój największy sklep na świecie
Flagowy sklep Scotch & Soda otwarto z budynku z 1919 roku, zaprojektowanym na potrzeby teatru przez A.J. Hekkera. Po drugiej wojnie światowej gmach stał się kinem, które mieszkańcy nazywali “Luxor Theatre".
Trzypiętrowy sklep ma powierzchnię 510 metrów kwadratowych. W ofercie znajduje się odzież damska, męska, dziecięca, obuwie, okulary, perfumy oraz dżinsów premium z linii "Amsterdams Blauw".
Wszystkie fasady i wnętrza zaprojektowano zgodnie z tożsamością marki. W środku postawiono na stonowane odcienie połączone z akcentami słonecznej żółci, różu i burgundu. Armaturę wykonano na zamówienie z postarzanego mosiądzu. Pośród elementów wystroju znajdują się też teksturowane płytki, marmur, stal malowana proszkowo i meble w stylu vintage.
Nie zapomniano o ekologicznych rozwiązaniach - sklep oświat lany jest lampami LED, wieszaki i wybrane elementy wystroju wykonano z materiałów pochodzących z recyklingu.
Dla rodzin zaplanowano wspólną przymierzalnię, gdzie najmłodsi mogą dać upust swojej kreatywności dzięki ściance na malunki oraz lustrom ukazującym sylwetki z różnych perspektyw.
Sklep zaprojektowano zgodnie z konceptem “Free Spirit”. Zakłada podział przestrzeni sklepowej na handlową i społeczną, służącą klientom wspólnemu spędzaniu czasu po zakupach. W tej strefie serwowane są bezpłatne napoje bezalkoholowe.
Aby jeszcze bardziej spersonalizować doświadczenie zakupowe, Scotch & Soda oferuje klientom część salonu z prywatną garderobą, którą można wcześniej zarezerwować.
Otwarcie nowego salonu Scotch & Soda wpisuje się w nową strategię marki w zakresie omnichannel i unified commerce, która zostanie zrealizowana do 2022 roku, kiedy to nastąpi nowej, w pełni funkcjonalnej sieci detalicznej.
- Zdajemy sobie sprawę ze znaczenia kontaktu z naszymi klientami bez względu na okoliczności, jesteśmy przekonani, że lepsze czasy nadejdą. W dalszym ciągu fundamentalne znaczenie będzie miał kontakt z naszymi klientami "jeden na jeden" w sklepach, w połączeniu ze wszystkimi rozwijającymi się kanałami dystrybucji cyfrowej - komentuje Frederick Lukoff, CEO Scotch & Soda.
Scotch & Soda to marka założona w 1985 roku w Amsterdamie. Sieć ma 227 sklepów w Europie, Ameryce Północnej, Azji, Bliskim Wschodzie, Afryce i Australii. Marka prowadzi również działalność online i wysyła swoje produkty do ponad 70 krajów.
Dołącz do dyskusji: Scotch & Soda chce wejść do Polski. W rodzimej Holandii otworzyła swój największy na świecie sklep