Serena Williams w kampanii Bumble na Super Bowl
Tenisistka Serena Williams będzie twarzą rocznej kampanii Bumble - aplikacji randkowej. Akcja rozpocznie się 3 lutego, w dniu finału rozgrywek Super Bowl.
Kampania aplikacji Bumble została stworzona wyłącznie przez kobiety i dla kobiet. Dlatego na ambasadorkę wybrano Serenę Williams - jedną z najwybitniejszych tenisistek w historii.
Hasło akcji "The Ball is in Court" ("Piłka jest na korcie") zachęca panie do podejmowania samodzielnej inicjatywy na różnych polach życia. Powodzenie w miłości, pracy czy życiu towarzyskim w dużym stopniu zależy bowiem od nas. Przesłanie to kierowane jest zwłaszcza do kobiet, które nie odkryły jeszcze swojej siły. Wystarczy tylko odwagi, by wykonać pierwszy krok.
- Społeczeństwo uczy nas, kobiety, byśmy chowały się z tyłu, niekoniecznie upominając się o swoje. Nie chcemy się dłużej kulić ze strachu. Chcemy powstać - mówi o przesłaniu akcji Serena Williams.
Bumble na Super Bowl
O szczegółach kampanii na razie wiadomo niewiele, obejmie jednak wszystkie kluczowe kanały mediów. Jej start zaplanowano na 3 lutego, kiedy rozegrany zostanie mecz o mistrzostwo w futbolu amerykańskim zawodowej ligi NFL. To najważniejsze w USA widowisko sportowe w roku.
- Zrobimy hałas. To najlepsze i idealne do tego miejsce - dodaje Williams. Tajemnicą pozostaje, czy Bumble wyemituje w czasie Super Bowl reklamę z udziałem gwiazdy tenisa.
Bumble to aplikacja do poznawania nowych osób, powstała w 2014 roku. Obecnie swoją ofertę kieruje głównie do kobiet, dzięki wprowadzaniu dedykowanych funkcji Bumble BFF i Bumble Bizz. Mają one pomagać paniom budować sieci kontaktów zawodowych i biznesowych.
Serena Williams w swojej karierze wygrała 72 turnieje WTA, w tym 23 wielkoszlemowe: US Open, Australian Open, French Open i Wimbledon.
Dołącz do dyskusji: Serena Williams w kampanii Bumble na Super Bowl