SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Serial „Blondynka 5” śledzi 3,2 mln widzów. TVP1 liderem rynku

Piąty sezon „Blondynki” ogląda średnio 3,16 mln osób, czyli mniej więcej tyle samo ile śledziło czwartą edycję, nadawaną rok temu. Serial daje TVP1 pozycję lidera całego rynku telewizyjnego, ale w grupie komercyjnej stacja jest trzecia.

Natalia Rybicka Natalia Rybicka

Produkcja nadawana jest od 4 grudnia 2016 roku w niedziele o godz. 20.25. Po trzech pierwszych odcinkach średnia oglądalność piątej serii „Blondynki” wyniosła 3,16 mln widzów. Przełożyło się to na 18,28 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,34 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,20 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością do tej pory cieszył się drugi odcinek produkcji. Przyciągnął on uwagę 3,22 mln osób.

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

TOP3

Start

Koniec

AMR

SHR %

04-12-2016

20:28:45

21:13:40

3 101 170

17,78%

11-12-2016

20:29:22

21:12:44

3 218 053

18,76%

18-12-2016

20:32:13

21:15:25

3 160 675

18,32%

Średnio:

3 159 272

18,28%

Dla porównania, czwartą edycję serialu, emitowaną w grudniu ub.r., po trzech odcinkach oglądało średnio 3,18 mln widzów, co przełożyło się na 18,40 proc. udziału w 4+ oraz 9,92 proc. w 16-49. Oznacza to że produkcja minimalnie straciła widzów, ale wzrósł jej udział w grupie komercyjnej.

Z kolei poprzednio pokazywany w tym samym paśmie serial „Ranczo 10” śledziło 5,30 mln osób, a jego udział w rynku wynosił odpowiednio 30,90 proc. i 22,18 proc.

TVP1 w paśmie emisji serialu jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje TVN, który w tym czasie pokazuje filmy fabularne (raz wyemitowany został ostatni odcinek „MasterChefa”), a jego udział kształtuje się na poziomie 12,95 proc. „Wielką czwórkę” uzupełniają: Polsat (Miss Polski 2016 i kabarety; 12,25 proc.) i TVP2 (mecz piłki ręcznej, koncert galowy Festiwalu im. Jacka Kaczmarskiego i film; 4,85 proc).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 liderem jest TVN, a dalej plasują się: Polsat, Jedynka i Dwójka.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

16-59

AMR

SHR %

AMR

SHR %

AMR

SHR %

TVP1 - Blondynka 5

3 159 272

18,28%

729 708

10,34%

1 373 081

13,20%

TVN

2 237 942

12,95%

1 296 801

18,38%

1 600 377

15,38%

Polsat

2 116 933

12,25%

927 226

13,14%

1 392 765

13,39%

TVP2

839 129

4,85%

317 552

4,50%

480 018

4,61%

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w listopadzie br. wyniósł 11,01 proc.

Dołącz do dyskusji: Serial „Blondynka 5” śledzi 3,2 mln widzów. TVP1 liderem rynku

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Maks
wole w tym czasie oglądać serial Katarzyna Wielka na WP1 bardziej wartościowy ten serial od głupiej Blondynki
0 0
odpowiedź
User
Waldi
nie ogladam tej pisowskiej tuby jakim jest TVPiS mogą sobie Blondynki, Brunetki czy Szatynki pokazywać
0 0
odpowiedź
User
@Maks, @Waldi
Zdanie zaczyna się z wielkiej litery i kończy kropką. Myślisz że ktoś łyknie tak marną propagandę?
0 0
odpowiedź