Nowy serial stworzony przez księcia Harry’ego i Meghan Markle trafi niebawem na platformę Netflix
Pierwszy projekt, który Netflix zaakceptował po podpisaniu umowy z księciem Harrym i Meghan Markle, wreszcie nadchodzi. Zatytułowany „Heart of Invictus” zadebiutuje na platformie 30 sierpnia.
Ponad dwa lata po tym, gdy Netflix dał szansę „Heart of Invictus”, serial dokumentalny zadebiutuje 30 sierpnia na platformie. Pięcioczęściowy dokument będzie śledził międzynarodowych zawodników podczas Invictus Games, światowego wydarzenia sportowego, które książę Harry zainaugurował w 2014 roku dla rannych, kontuzjowanych i chorych żołnierzy oraz żołnierek.
„Nasza społeczność Invictus Games reprezentuje jedne z najodważniejszych i najbardziej oddanych osób z 23 krajów na całym świecie”, mówi książę Harry, w oświadczeniu. - „Heart of Invictus” to niesamowita historia zawodników, których połączyła służba wojskowa, a teraz łączy sport. Będąc na różnych etapach rekonwalescencji zarówno po widocznych, jak i niewidocznych kontuzjach, zawodnicy i ich bliscy, spoglądają na swoją podróż na Invictus Games, budząc podziw i szacunek widowni.
Bez udziału Meghan Markle
Książę Harry jest producentem wykonawczym i pojawi się także przed kamerą. Jego żona, Meghan Markle, nie pełni roli producentki wykonawczej, chociaż projekt to efekt pracy ich wspólnej firmy produkcyjnej, Archewell Productions, która zawarła wieloletnią umowę z Netfliksem w 2020 roku. To trzeci projekt Netfliksa realizowany przez Archewell Productions.
Oprócz umowy z Netfliksem, która została podpisana wkrótce po przeprowadzce pary królewskiej z Wielkiej Brytanii do Kalifornii, książę i była aktorka podpisali również umowę ze Spotify za pośrednictwem Archewell Audio, ale umowa została wypowiedziana przez Spotify. Na początku tego roku Markle podpisała kontrakt z agencją WME, która teraz reprezentuje również Archewell i skupi się na budowaniu globalnego przedsiębiorstwa pary.
„Heart of Invictus” to kronika podróży zawodników z całego świata oraz członków ich rodzin, którzy doświadczyli zmieniających życie urazów lub chorób, na drodze do Invictus Games w Hadze. Serial dokumentalny pokazuje zawodników podczas treningu, jednocześnie ujawniając przejmujące historie o ich walce i nadziejach.
Seria została wyprodukowana we współpracy z The Invictus Games Foundation, organizacją charytatywną wspierającą powrót do zdrowia i rehabilitację rannych, kontuzjowanych i chorych żołnierzy oraz weteranów z całego świata. Całość reżyseruje Orlando von Einsiedel.
Netflix ma globalnie 238 mln subskrybentów
Netflix nie podaje, ilu użytkowników ma w Polsce. Z danych Mediapanel wynika, że platforma, jako strona www oraz aplikacja na urządzenia mobilne i smart tv, przyciągnęła 12,92 mln polskich internautów, z których każdy spędził tam średnio 7 godzin, 10 minut i 47 sekund. Zasięg platformy wyniósł 43,55 proc.
W drugim kwartale 2023 globalnie liczba subskrybentów Netfliksa zwiększyła się o 5,89 mln do 238,39 mln, a wpływy wzrosły rok do roku o 2,7 proc. do 8,19 mld dolarów. Platforma jest zadowolona z pierwszych efektów pakietu z reklamami i dodatkowej opłaty za udostępnianie konta poza swoim domem.
Serial „Heart of Invictus” pojawi się na Netfliksie 30 sierpnia.
Dołącz do dyskusji: Nowy serial stworzony przez księcia Harry’ego i Meghan Markle trafi niebawem na platformę Netflix