SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

655 tys. widzów nowego serialu „Remiza. Zawsze w akcji!”, TVP1 przegrała z konkurencją

Nowy serial TVP1 „Remiza. Zawsze w akcji!” oglądało średnio 655 tys. widzów. Telenowela dała Jedynce ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wpływy z reklam wyniosły 13,45 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Mariusz Czajka w serialu „Remiza”; fot. TVPMariusz Czajka w serialu „Remiza”; fot. TVP

Średnia widownia pierwszego sezonu nowego serialu Jedynki „Remiza. Zawsze w akcji!”, wyemitowanych w okresie od 6 września do 1 grudnia 2021 roku (w dni powszednie o 18.20) wyniosła 655 tys. osób. Rynkowy udział stacji ukształtował się na poziomie 6,14 proc. w gronie wszystkich widzów, 3,80 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 4,55 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Spośród poszczególnych odcinków najwięcej widzów przyciągnęła emisja z 18 listopada. Śledziło ją średnio 907 tys. osób.

Z danych telemetrycznych wynika, że TVP1 w czasie emisji serialu „Remiza. Zawsze w akcji!” zajęła czwarte miejsce w rynku telewizyjnym w grupie 4+. Pierwsza wśród czterech głównych stacji telewizyjnych w tym czasie była TVP2 (12,12 proc.; gł. „Va banque”), drugi - Polsat (10,14 proc.; „Pierwsza miłość”), a trzeci - TVN (9,86 proc.; „Ukryta prawda”).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Jedynka zajęła miejsce czwarte.

Wpływy z reklam wokół premierowych odcinków serialu wyniosły 13,45 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Serial „Remiza. Zawsze w akcji!” to opowieść o pracy strażaków Ochotniczej Straży Pożarnej, którzy niosą pomoc okolicznym mieszkańcom. Każdy odcinek przedstawiać będzie inną historię opartą na faktach.

W produkcji występują m.in.: Mariusz Czajka, Małgorzata Then-Stępień, Jan Mizerski, Mateusz Dymidziuk, Ziemowit Wasielewski, Sylwia Drzycimska, Paulina Masiak, Piotr Wątroba, Dominika Buczek i Piotr Świętochowski.

„Remiza. Zawsze w akcji!” to autorski projekt Telewizji Polskiej, którego producentem wykonawczym jest Grupa ZPR Media. Reżyserem serialu została Kamila Fidler.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 9,66 proc.

Dołącz do dyskusji: 655 tys. widzów nowego serialu „Remiza. Zawsze w akcji!”, TVP1 przegrała z konkurencją

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Karolina
Ależ to było źle - gorsza już tylko Kasta. Na tym tle Klan to kwitnie.
odpowiedź
User
kuba
Ależ to było źle - gorsza już tylko Kasta. Na tym tle Klan to kwitnie.


To Klan o 17:55 jaką ma oglądalność?
odpowiedź
User
pytanie
czy to znaczy ze czajka teraz odda pieniadze ze zbiorki?
odpowiedź