Serial “Usta Usta” ma coraz mniej widzów
Zmiana dnia i godziny emisji serialu “Usta Usta” nie poprawiła jego wyników oglądalności. Wręcz odwrotnie – produkcja we wtorki ma mniej widzów niż w soboty, przegrywa z konkurencją, a widownia spada z odcinka na odcinek.
Po trzech odcinkach drugiego sezonu średnia oglądalność serialu “Usta Usta”, emitowanego we wtorki o 21.30, wynosi 1,71 mln osób, co daje stacji TVN 12,64 proc. udziału w grupie 4+ i 15,41 proc. w komercyjnej 16-49 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.
Druga odsłona serialu notuje gorsze wyniki niż pierwsza, która nadawana była wiosną br. w soboty o 20.00. Po trzech odcinkach premierowa seria “Usta Usta” gromadziła bowiem 2,72 mln widzów, a udziały stacji wynosiły odpowiednio 17,77 proc. i 22,90 proc. (poczytaj więcej).
Co więcej, widownia “Usta Usta” maleje z odcinka na odcinek. Pierwszy epizod drugiego sezonu miał 1,84 mln widzów i 13,65 proc. udziału, a trzeci – już tylko 1,6 mln i 11,62 proc.
W czasie emisji produkcji TVN zajmuje dopiero czwarte miejsce w rynku TV zarówno wśród wszystkich widzów jak i w grupie komercyjnej 16-49. Liderem w 4+ jest Dwójka, nadająca wtedy końcówkę “M jak miłość” oraz “Magazyn Expressu Reporterów”, co daje jej 27,28 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje TVP 1 (filmy fabularne, “Misja specjalna”; 17,54 proc.), trzeci jest Polsat (filmy, “CSI :Kryminalne Zagadki Miami”; 15,31 proc.).
Serial oglądają głównie kobiety, widzowie w wieku od 25 do 49 lat i po 60. roku życia, mieszkańcy małych i dużych miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.
Oglądalność “Usta Usta" odcinek po odcinku
Wszyscy 4+ | 16-49 | ||
Data | AMR | SHR % | SHR % |
07-09-2010 | 1 840 708 | 13,65% | 16,91% |
14-09-2010 | 1 706 471 | 12,67% | 15,48% |
21-09-2010 | 1 602 585 | 11,62% | 13,90% |
Średnia | 1 717 326 | 12,64% | 15,41% |
Widownia konkurencji w czasie emisji serialu
Wszyscy 4+ | 16-49 | ||
Stacja | AMR | SHR % | SHR % |
TVP 2 | 3 813 110 | 28,27% | 22,34% |
TVP 1 | 2 352 978 | 17,45% | 18,29% |
Polsat | 2 065 464 | 15,31% | 18,42% |
TVN – Usta Usta | 1 717 326 | 12,64% | 15,41% |
Profil widowni produkcji
ADH % | AFF | ||
Płeć | Mężczyźni | 33,01% | 69 |
Kobiety | 66,99% | 129 | |
Wiek | 4-9 | 1,70% | 29 |
10-15 | 4,08% | 58 | |
16 - 19 | 3,40% | 59 | |
20 - 24 | 5,02% | 61 | |
25 - 29 | 9,66% | 109 | |
30 - 34 | 13,50% | 165 | |
35 - 39 | 11,22% | 158 | |
40 - 44 | 8,64% | 134 | |
45 - 49 | 7,33% | 103 | |
50 - 54 | 7,88% | 95 | |
55 - 59 | 7,54% | 99 | |
60+ | 20,01% | 103 | |
Wlk. miasta | Wieś | 30,58% | 78 |
< 50 tys. | 24,39% | 101 | |
50-100 tys. | 6,93% | 81 | |
100-200 tys. | 7,52% | 94 | |
> 200 tys. | 30,57% | 150 | |
Zawód | Top management | 11,46% | 148 |
Pracownicy średniego szczebla | 22,62% | 156 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 17,14% | 85 | |
Emeryci | 27,07% | 109 | |
Inni | 21,71% | 67 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 40,68% | 89 |
Średnie | 36,01% | 122 | |
Wyższe | 17,52% | 153 | |
Inne | 5,78% | 45 |
Dołącz do dyskusji: Serial “Usta Usta” ma coraz mniej widzów