Serwisy dla mężczyzn: sekcja Onetu wyprzedziła dział Interii, w dół WP Facet i dadhero
Dział Facet Onetu awansował na pierwsze miejsce wśród serwisów dla mężczyzn, wyprzedzając analogiczną sekcję Interii. Duże spadki zanotowały WP Facet, dadhero.pl i CKM.pl.
Sekcję portalu Onet.pl (Ringier Axel Springer Polska) dla mężczyzn, działająca pod marką Onet Facet, w grudniu ub.r. odwiedziło 1,44 mln użytkowników, co przełożyło się na 4,94 proc. zasięgu - pokazują wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl. Z kolei analogiczny dział Interii (Grupa Cyfrowy Polsat), funkcjonujący pod nazwą Menway, zanotował 1,41 mln użytkowników i 4,86 proc. zasięgu.
Oba serwisy są zdecydowanie na czele witryn dla mężczyzn. Zajmujący trzecią pozycję Menshealth.pl (Motor-Presse Polska) miał 331,8 tys. odwiedzających i 1,14 proc. zasięgu.
W rankingu są jeszcze dwa serwisy tytułów prasowych, przy czym nieukazujących się już na rynku. CKM.pl (Marquard Media Polska) odwiedziło 133,5 tys. internautów (dało to 0,46 proc. zasięgu), a Logo24.pl (Agora) - 104,3 tys. użytkowników (0,36 proc.).
Męska sekcja WP.pl, funkcjonująca jako WP Facet, zanotowała 204,8 tys. użytkowników i 0,7 proc. zasięgu. Uruchomiony jesienią 2019 roku dadhero.pl (Grupa naTemat) przyciągnął 159,4 tys. internautów (0,55 proc. zasięgu), a Facetpo40.pl - 99,8 tys. (0,34 proc. zasięgu).
Miesiąc do miesiąca dział Onetu dla mężczyzn zyskał aż 579,3 tys. użytkowników (67,5 proc.), w efekcie wyprzedził analogiczną sekcję Interii, na której ubyło 52,5 tys. internautów (3,6 proc.).
Dział WP.pl dla mężczyzn stracił 147,1 tys. użytkowników (41,8 proc.), dadhero.pl - 79,7 tys. (33,3 proc.), a CKM.pl - 39,5 tys. (22,8 proc.).
Z kolei na Menshealth.pl liczba internautów zmalała o 18,1 tys. (5,2 proc.), a na Facetpo40.pl - o 5,8 proc. (5,5 proc.). Natomiast Logo24.pl osiągnęło wzrost o 13 tys. użytkowników (14,2 proc.).
Dołącz do dyskusji: Serwisy dla mężczyzn: sekcja Onetu wyprzedziła dział Interii, w dół WP Facet i dadhero