Premiera "Sexify" 28 kwietnia w Netflix
Netflix udostępnił oficjalny zwiastun i plakat nowego polskiego serialu dla młodzieży "Sexify". Premierę produkcji wyznaczono na 28 kwietnia.
"Sexify" to ośmioodcinkowa komedia obyczajowa w reżyserii Kaliny Alabrudzińskiej i Piotra Domalewskiego.
Opowiada historię ambitnej studentki informatyki - Natalii (Aleksandra Skraba), która marzy o tym, żeby wygrać prestiżowy konkurs. Jej kluczem do sukcesu ma być innowacyjna aplikacja, która pozwoli zaspokoić ciekawość i seksualne potrzeby jej rówieśników. Problem w tym, że sama wie dużo o programowaniu, ale bardzo mało o seksie. Postanawia więc połączyć siły ze swoją najlepszą przyjaciółką Pauliną (Maria Sobocińska) i koleżanką z akademika - Moniką (Sandra Drzymalska). Aby wynaleźć algorytm na kobiecy orgazm, dziewczyny zaczynają odkrywać tajemniczy i zawiły świat seksu, przy okazji dowiadując się coraz więcej o sobie samych.
W obsadzie Małgorzata Foremniak (Joanna - mama Moniki), Cezary Pazura (Marek - Ojciec Moniki), Zbigniew Zamachowski (Dziekan), Bartosz Gelner (Konrad), Piotr Pacek (Mariusz), Wojciech Solarz (Doktor Krynicki), Kamil Wodka (Rafał), Jan Wieteska (Adam), Ewa Szykulska (Portierka), Sebastian Stankiewicz (Jabba), Magda Grąziowska (Lilith) i Edyta Torhan (Mama Natalii).
Za produkcję serialu odpowiada Akson Studio. Scenariusz napsali Kalina Alabrudzińska, Piotr Domalewski, którzy odpowiadają także za reżyserię.
- Od zawsze miałem poczucie, że młoda widownia jest przez stacje telewizyjne i platformy trochę zapomniana. Nie ma na rynku polskim żadnego serialu, który komunikuje się z młodszą widownią, trochę zagubioną w tematach seksu, problemów z przyjaźnią, nauczycielami, rodziną. Nie ma żadnego serialu, który mógłby młodym widzom pomóc - mówił w tym tygodniu o idei produkcji "Sefixy" Jan Kwieciński, producent tytułu z ramienia Akson Studio.
Ponad 200 milionów subskrybentów Netfliksa
W czwartym kwartale ub.r. liczba subskrybentów Netflixa zwiększyła się o 8,5 mln do 203,66 mln. Firma zanotowała wzrost wpływów z 5,47 do 6,64 mld dolarów, a jej zysk netto zmalał z 587 do 542 mln zł. Serialowymi hitami kwartału były „The Crown” i „Gambit królowej”, a filmowym - „The Midnight Sky”.
Według badania Mediapanel w lutym 2020 przeglądarkową wersję Netflixa odwiedziło 5,1 mln polskich internautów.
W 2020 roku Netflix wydał na zawartość programową rekordową kwotę 17 mld dolarów - wynika z danych firmy analitycznej BMO Capital Markets. Według prognoz ekspertów serwis nie zamierza ograniczać się w przyszłości w inwestowaniu w treści. W 2021 roku może to być kwota 19 mld, zaś w 2028 - 26 mld dolarów.
Dołącz do dyskusji: Premiera "Sexify" 28 kwietnia w Netflix