Sherlock na tropie internetowych oszustów w reklamie OLX
Ruszyła kampania reklamowa "Sherlock na tropie e-zła" serwisu ogłoszeniowego OLX, której tematem jest bezpieczeństwo transakcji w internecie.
Spot OLX utrzymany jest w humorystycznym tonie. Bohaterowie przechodzą do Sherlocka z problemem - przekazali internetowemu naciągaczowi zaliczkę na wynajem mieszkania. Teraz znany literacki bohater próbuje ratować ich z problemów, ale nawet jemu to się nie udaje.
Bohaterowie nowej kampanii OLX "Sherlock na tropie e-zła" ostrzegają, przypominają i tłumaczą, jak nie dać się oszukać w sieci. Seria krótkich, pouczających filmów powstała z udziałem Jacka Borusińskiego (ten w roli cokolwiek średnio błyskotliwego Sherlocka) i Sebastiana Stankiewicza (w roli Watsona).
Reklamę można oglądać m.in. na kanale YouTube OLX.
- Kampania kierowana jest do bardzo szerokiej grupy odbiorców, dlatego składają się na nią nie tylko dłuższe formy wideo publikowane na FB i YT, ale też krótsze formy przygotowane specjalnie dla młodszych widzów, którzy będą mieli okazję zetknąć się z kreacjami choćby na Tik Toku czy Stories - Michał Wiśniewski, social media manager w OLX.
- Sporo osób jeszcze pamięta, że zanim OLX został OLX-em, to nazywał się Tablica.pl; ale pewnie już zdecydowanie mniej pamięta, że zanim Tablica stała się Tablicą, to nazywała się... Szerlok.pl. W tej sytuacji wykorzystanie w kampanii postaci stworzonej przez sir Arthura Conana Doyle’a nabiera dla nas dodatkowego, sentymentalnego smaczku – skomentował kampanię w mediach społecznościowych Marcin Sienkowski, szef marketingu OLX.
W ramach kampanii powstały cztery spoty, każdy poświęcony innemu oszustwu w sieci. Filmom towarzyszą również zabawne, krótkie formy. Kampania trwa od 15 listopada i jest dostępna w mediach społecznościowych marki OLX.
Za kreację odpowiada agencja PZL. Produkcja po raz kolejny spoczęła w rękach Lucky Luciano Pictures.
Dołącz do dyskusji: Sherlock na tropie internetowych oszustów w reklamie OLX