„#ShineStrong” - Pantene zachęca kobiety tylko do niezbędnych przeprosin (wideo)
Zaczęła się kolejna odsłona wizerunkowej kampanii marki kosmetycznej Pantene (należącej do Procter & Gamble) pod hasłem „#ShineStrong”. Akcja zwraca uwagę na nieświadome nadużywanie prze kobiety słowa „przepraszam”.
Nowy etap kampanii „#ShineStrong” podkreśla, że kobiety powinny nieustannie prezentować swoją siłę i blask, a przepraszać tylko w sytuacjach, w których jest to naprawdę konieczne. Spot pod hasłem „Nie przepraszam” zwraca uwagę na kobiety, które często nieświadomie umniejszają swoje znaczenie, przepraszając za zachowania, które tego nie wymagają.
Akcja „#ShineStrong” zaczęła się w grudniu ub.r. publikacją przygotowanego na Filipinach klipu „Etykiety” podejmującego temat walki ze stereotypami dotyczącymi płci w miejscach pracy.
Na potrzeby działań Procter & Gamble utworzył globalny fundusz Pantene Shine Strong, który zajmuje się edukacją kobiet w zakresie walki z uprzedzeniami i społecznymi oczekiwaniami. W USA we współpracy z Amerykańskim Stowarzyszeniem Kobiet na Uczelniach Wyższych uruchomiono program stypendiów dla przedstawicielek społeczności studenckich oraz finansowane są aktywności zwracające uwagę na uprzedzenia na uniwersyteckich campusach i wśród społeczności akademickiej. W ciągu najbliższego roku fundusz ma rozszerzyć działalność na skalę globalną.
Dołącz do dyskusji: „#ShineStrong” - Pantene zachęca kobiety tylko do niezbędnych przeprosin (wideo)