Drugi sezon show „40 kontra 20” późną wiosną w TVN7 i Player.pl
Późną wiosną do oferty TVN7 i Player.pl trafi drugi sezon show „40 kontra 20” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zdjęcia do programu zrealizowano latem ub.r. na greckiej Krecie.
„40 kontra 20” to polska odsłona „M.O.M - Milf or Missy” - randkowego formatu z katalogu Constantin Entertainment, który powstał w 2020 roku dla niemieckiej platformy Joyn. Uczestnikami reality-show są odizolowani od świata zewnętrznego single i singielki, którzy umawiają się na randki. Cechą charakterystyczną programu jest fakt, że kawalerowie umawiają się na randki z kobietami w różnych grupach wiekowych.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Pierwszy sezon polskiej wersji show oglądać można było latem ub.r.
Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl, druga odsłona show „40 kontra 20” do oferty TVN7 i Player.pl trafi późną wiosną br. Program został nagrany na greckiej Krecie latem ub.r., zdjęcia do drugiego sezonu realizowano tuż po zakończeniu nagrań do pierwszej serii.
Producentem show jest Constantin Entertainment Polska.
O czym jest program „40 kontra 20”
„40 kontra 20” to pierwszy w historii polskiej telewizji program typu dating show, w którym nie ma podziału na wiek. Biorą w nim udział kobiety od 20 do 50 lat oraz mężczyźni w dwóch grupach wiekowych - poniżej 30 roku życia oraz powyżej 40. Jak czytamy w opisie „uczestniczki czeka szereg wyzwań, zadań i randek, podczas których będą musiały starać się o serce panów. Mężczyźni natomiast będą próbowali przekonać każdą z pań do swojego stylu życia. Bajecznie wygodnego i stabilnego albo pełnego przygód i nieprzewidywalności. Raz w tygodniu podczas eliminacji dwie uczestniczki będą musiały opuścić program”.
W finale znajdą się te uczestniczki, które zostały wybrane przez uczestników ze względu na powstałe między nimi relacje. Program nie ma prowadzącego.
Średnia widownia premierowych odcinków pierwszego sezonu reality-show „40 kontra 20”, wyemitowanych w okresie od 28 czerwca do 23 sierpnia 2021 roku w dni powszednie o 20.00, wyniosła 289 tys. osób. Rynkowy udział Siódemki ukształtował się na poziomie 2,63 proc. w gronie wszystkich widzów, 3,67 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 3,38 proc. w grupie 16-59.
Wpływy z reklam wokół premierowych odcinków programu wyniosły 13,34 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Udział TVN7 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 3,58 proc.
Dołącz do dyskusji: Drugi sezon show „40 kontra 20” późną wiosną w TVN7 i Player.pl