Popularne sieci siłowni łączą się w kampanii „Ćwicz Odporność"
„Ćwicz Odporność" – to hasło przewodnie kampanii sześciu sieciowych marek fitness należących do Benefit Systems: Zdrofit, Fabryka Formy, Fitness Academy, My Fitness Place, S4 i Step One. Akcja ma zachęcać do aktywności fizycznej.
W kampanii „Ćwicz Odporność” wykorzystane są kreacje zwracające uwagę na powiązanie aktywności fizycznej z budowaniem wielowymiarowej odporności. Spoty na ten temat będą pojawiały się w TVN, TVP, Polsacie i na innych kanałach.
- Wraz z kampanią pod hasłem „Ćwicz Odporność”, chcemy pokazać społeczeństwu, jak wiele zyskuje się w kontekście zdrowia dzięki aktywności fizycznej. W kolejnych tygodniach kampanii będziemy za pośrednictwem mediów przekonywać Polaków do ruchu i edukować w zakresie jego pozytywnego wpływu na jakość życia – wyjaśnia Tomasz Groń, dyrektor zarządzający Benefit Systems Oddział Fitness, który odpowiada m.in. za sieci Zdrofit, Fitness Academy, Fabryka Formy czy My Fitness Place.
Działania promocyjno-edukacyjne obejmą też Internet – od reklam display i mailingów, poprzez content marketing i własne kanały social media sieci, po działania OOH w klubach fitness, na nośnikach outdoorowych, w tym na autobusach w największych miastach Polski. Kampania, która potrwa do połowy listopada, będzie wspierana działaniami PR.
Kampania ma również wymiar produktowy- promuje zniżki na zajęcia w klubach fitness, dostęp do platformy treningowej Yes2Move.com oraz suplementy
W obecnym reżimie sanitarnym w klubach fitness działających w tzw. strefach żółtych na jednego ćwiczącego przypada 7 mkw, a w strefach czerwonych – 10 mkw.
Kampanię przygotował Benefit Systems.
Dołącz do dyskusji: Popularne sieci siłowni łączą się w kampanii „Ćwicz Odporność"