Siepomaga.pl z pierwszą kampanią telewizyjną
Z hasłem "Największa MOC pomagania" wystartowała pierwsza telewizyjna kampania serwisu crowfoundingowego Siepomaga.pl.
Reklama, przygotowana w wersjach o długości 30 i 60 sekund, w emocjonujący sposób ukazuje uczucia towarzyszące stuprocentowemu zakończeniu zbiórki. Pozostawia też miejsce na refleksję o tym, jaką rolę odgrywa niesienie pomocy - nie tylko w życiu potrzebujących, ale przede wszystkim w codzienności setek tysięcy darczyńców każdego dnia wspierających zbiórki na Siepomaga.pl.
Spoty emitowane są równolegle w telewizji, internecie, a także w kinach - pojawi się w bloku reklamowym przed każdym seansem filmowym w sieci kin Multikinio. Będą emitowane do 23 listopada.
Krótszy spot będzie można zobaczyć w telewizji, m.in. przed głównymi wydaniami programów informacyjnych w największych stacjach telewizyjnych: TVP, TVP2, Polsat i TVN.
Kampanię zrealizowała agencja Oversee Production według koncepcji i scenariusza Fundacji Siepomaga.
Dołącz do dyskusji: Siepomaga.pl z pierwszą kampanią telewizyjną