SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Były trading director w Sigma Bis przeszedł do IMS

Tomasz Trojnar, były trading director w agencji mediowej Sigma Bis (należy do PZU i Orlenu) dołączył do firmy IMS zajmującej się marketingiem sensorycznym. 

Tomasz TrojnarTomasz Trojnar

W IMS Tomasz Trojnar objął stanowisko head of research, analytics&media development. 

Ostatnio, od jesieni 2019 roku Tomasz Trojnar pracował w agencji mediowej Sigma Bis jako trading director. O jego rozstaniu z tą agencją informowaliśmy w czerwcu. W Sigmie Bis zastąpił go Arkadiusz Kawecki.

Przed dołączeniem do Sigmy Bis Tomasz Trojnar przez ponad 5 lat pracował w w biurze reklamy TVP, gdzie jako kierownik zespołu odpowiadał m.in. za negocjacje handlowe i sprzedaż. Przedtem, przez blisko 10 lat był szefem zespołu w biurze reklamy TVN Media. Pracował też w domu mediowym PanMedia Western.

 

Dołącz do dyskusji: Były trading director w Sigma Bis przeszedł do IMS

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jaki
Sigma Bis to była pralnia kasy. Normalnie agencje obsługują klientów, przedstawiają plany mediowe, porównują grupy docelowe, negocjują ceny, porównuje CPT i takie tam.
W Sigma był nakaz żeby ładować w tytuły prawicowe bez względu na czytelnictwo.
Wstyd było tam pracować.
odpowiedź
User
Mediowec
Dokładnie, inne agencje porównują koszty, analizują grupy etc. deklaracje, progi kicków i inne deale nie istnieją
odpowiedź