"Siła marzeń" w paneuropejskiej kampanii motocykli Honda
Honda Motorcycles, największy na świecie producent motocykli, rusza z ogólnoeuropejską kampanią reklamową pod hasłem "The Power of dreams". Ma pomóc marce w zwiększeniu jej udziału w rynku europejskim.
Zintegrowana kampania reklamowa motocykli Hondy ma dotrzeć zarówno do obecnych, jak i przyszłych motocyklistów. Ma wspierać cel firmy - zwiększenie udziału w rynku w Europie.
W przeciwieństwie do poprzednich kampanii, nowe pozycjonowanie marki koncentruje się na doświadczeniach motocyklisty Hondy, a nie na samym motocyklu, co jest kolejnym ukłonem w stronę marzeń, które są sercem nowej kampanii.
- W firmie Honda Motorcycles nasi motocykliści są w samym sercu naszej marki. Piękno motocykla Hondy polega na tym, że umożliwia on niesamowite podróże i gwarantuje wspaniałe wspomnienia, które zostają z nami na zawsze, a tak było od samego początku istnienia marki w 1948 roku. Aby stworzyć nową platformę marki, bardzo ważne było, aby to właśnie motocyklistów umieścić w samym centrum tej kampanii - powiedział Andrew Saxon, szef europejskiego działu marketingu w Honda Motor Europe.
Kampania rozpoczyna się dwuminutowym filmem o bohaterze, celebrującym niespokojnego ducha. Emocjonalny film został wyprodukowany przez Other Lands i Band Originale i zabiera widzów w niezwykłą podróż, składając hołd inżynierom założycielom Honda Motorcycles, którzy jako pierwsi odważyli się marzyć.
Pokazuje Hondę jako markę, którą jest dzisiaj. W spocie pojawia się epizod z wieloletnim ambasadorem Hondy i aktualnym zawodnikiem MotoGP, Marcem Márquezem, który jest najmłodszym zawodnikiem, który wygrał mistrzostwa MotoGP. Reklama zaczyna się od pytania narratora „Co porusza twoje serce, rozpala twoją pasję i pobudza cię naprzód ?”. Pada odpowiedź: „To twoje marzenie”. Odważny wizualnie film przedstawia kultowe motocykle Hondy jeżdżące po odległych drogach, torach wyścigowych,
Nowa kampania marki, opierająca się na haśle „The Power of Dreams”, ucieleśnia podstawowe emocje związane z marką Honda Motorcycles i tłumaczy prawdziwy powód, dla którego ludzie z natury dążą do sukcesu, dążą do innowacji i nigdy nie kwestionują granic.
Kampania „The Power of Dreams” będzie prowadzona przez sześć miesięcy na kluczowych europejskich rynkach. Kreacja pojawi się w mediach tradycyjnych, platformach cyfrowych, social mediach, internecie oraz w druku. Będzie również wzmacniana przez kolejne premiery produktów w nadchodzących miesiącach. Media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy UM (Mediabrands).
Autorem kreacji jest agencja VCCP.
Dołącz do dyskusji: "Siła marzeń" w paneuropejskiej kampanii motocykli Honda