Skechers rusza z budową sieci monobrandowych salonów, zaczyna od Warszawy i Janek
Spółka SportsDelite, wyłączny partner franczyzowy amerykańskiej marki Skechers w Polsce, otworzył dwa pierwsze salony jej sprzedaży w naszym kraju - w Atrium Targówek oraz w podwarszawskim Centrum Janki. W pierwszej połowie tego roku spółka planuje otwarcie kolejnych butików.
Dwa pierwsze salony pod szyldem Skechers, SportsDelite otwarto w Atrium Targówek w Warszawie oraz w Centrum Janki. W sklepach dostępne będą kolekcje obuwia sportowego i casualowego dla kobiet, mężczyzn a także dzieci.
- Otwarcie salonów w Centrum Janki oraz Atrium Targówek to pierwszy krok do zbudowania szerokiej sieci retail marki Skechers w Polsce. Kolejne otwarcia nastąpią w 2020 roku,w największych miastach, w strategicznie wybranych lokalizacjach na terenie całego kraju - mówi Sebastian Lenard, dyrektor zarządzający SportsDelite. – W salonach, oferta obuwia będzie znaczenie bogatsza w porównaniu z ofertą salonów multibrandowych, także tych internetowych. Obok modeli typowo sportowych, przeznaczonych do nowoczesnych form fitnessu, klient znajdzie u nas obuwie przeznaczone do długich spacerów, technologiczne obuwie sportowe oraz niezwykle komfortowe modele codzienne i formalne.
Skechers to amerykańska marka powstała w 1992 roku w Kalifornii, o której mówi się, że określiła amerykański styl lat 90 XX wieku i do dzisiaj ma status kultowej.
Na świecie, produkty marki Skechers dostępne są w ponad 120 krajach.
Dołącz do dyskusji: Skechers rusza z budową sieci monobrandowych salonów, zaczyna od Warszawy i Janek