SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Ślub od pierwszego wejrzenia” hitem TVN. „Dobrze przyjęty przez widzów”

Kontrowersyjny program „Ślub od pierwszego wejrzenia” oglądało średnio 1,50 mln widzów. TVN w czasie emisji show wygrał walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 9,37 mln zł.

fot. tvn fot. tvn

„Ślub od pierwszego wejrzenia” na antenie TVN pokazywany był w poniedziałki o godz. 22.30, w okresie od 3 października do 5 grudnia br. Średnia widownia dziesięciu odcinków pierwszej edycji show wyniosła 1,50 mln osób, co przełożyło się na 15,41 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 20,13 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 17,88 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów zgromadził finałowy odcinek, który zainteresował 1,64 mln osób. Wyjątkowo pokazany został on o godz. 21.55.

Dane dzięki uprzejmości TVN

Wszyscy 4+

16-49

Data

Start

Koniec

AMR

SHR %

SHR %

2016-10-03

22:29:37

23:27:04

1 296 449

14,11%

19,07%

2016-10-10

22:30:06

23:26:17

1 431 527

15,16%

20,44%

2016-10-17

22:30:46

23:29:13

1 469 985

16,06%

19,81%

2016-10-24

22:30:50

23:28:23

1 451 766

15,46%

19,31%

2016-10-31

22:30:50

23:30:23

1 460 450

14,62%

17,81%

2016-11-07

22:32:24

23:30:18

1 536 393

16,75%

21,96%

2016-11-14

22:29:40

23:27:36

1 589 869

15,30%

20,87%

2016-11-21

22:30:27

23:30:22

1 558 947

16,65%

21,63%

2016-11-28

22:30:19

23:29:36

1 547 013

16,69%

22,20%

2016-12-05

21:55:54

22:49:46

1 642 328

13,75%

18,73%

Średnio:

1 498 180

15,41%

20,13%

TVN w paśmie nadawania „Ślubu od pierwszego wejrzenia” zdecydowanie wygrał walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami w rynku telewizyjnym. Wiceliderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” był Polsat z udziałem na poziomie 10,49 proc., nadający w tym czasie filmy fabularne. Trzecia była TVP2 (8,71 proc.; „Bake off - Ale ciacho!”, „Bake off - Ale przepis”, „Jedyna szansa” i początek „O mnie się nie martw”), a czwarta - TVP1 (4,77 proc.; „Gol Ekstra”, „Chodzi o pieniądze” i filmy dokumentalne).

Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59, z tym że przewaga TVN nad konkurencją była tutaj większa.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

16-59

AMR

SHR %

AMR

SHR %

AMR

SHR %

TVN - Ślub od pierwszego wejrzenia

1 498 180

15,41%

897 295

20,13%

1 148 674

17,88%

Polsat

1 020 223

10,49%

539 064

12,10%

790 537

12,31%

TVP2

847 402

8,71%

315 073

7,07%

499 584

7,78%

TVP1

464 176

4,77%

180 222

4,04%

282 870

4,40%

Wpływy reklamowe wokół emisji premierowych odcinków pierwszej edycji reality-show wyniosły 9,37 mln zł. (dane cennikowe, bez rabatów).

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników oglądalności. Program nierzadko przekraczał 20 proc. udziału w rynku w swoim paśmie (w grupie komercyjnej), a to w dzisiejszych czasach nie zdarza się często - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, wicedyrektor programowy TVN. - W dodatku był to raczej eksperyment społeczny niż oczywisty program rozrywkowy, tym bardziej się cieszę że został tak dobrze przyjęty przez widzów - dodaje.

Koncepcja programu „Ślub od pierwszego wejrzenia” polega na tym, że ślub biorą osoby, które nigdy wcześniej się nie znały. Pary dobierają naukowcy na podstawie kryteriów takich jak testy psychologiczne, wzrost czy doświadczenie życiowe. Show zrealizowany został na bazie duńskiego formatu „Gift Ved Forste Blik.

W finale pierwszej edycji programu okazało się, że żadnej z par nie udało się utrzymać małżeństwa.

Właśnie trwają poszukiwania uczestników do drugiej serii reality-show, która na antenę TVN trafi jesienią 2017 roku.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w listopadzie br. wyniósł 10,86 proc.

Dołącz do dyskusji: „Ślub od pierwszego wejrzenia” hitem TVN. „Dobrze przyjęty przez widzów”

19 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Widz
Chciałbym z socjologicznego punktu widzenia poznać ludzi, których interesują takie produkcje.
0 0
odpowiedź
User
telewidz
DLACZEGO finałowy odcinek "wyjątkowo" został pokazany pół godziny wcześniej? Kto odpowiada za tę decyzję? Nie można przez cały program przyzwyczajać widzów, że emisja odbywa się o 22:30, by nagle ostatni i najważniejszy odcinek puścić pół godziny szybciej! Strzał w kolano.
0 0
odpowiedź
User
odlewaczyć TVN
Nie ma żadnej misji w takich programach. Tylko w TVP są misyjne programy, w których propagowane są konserwatywne wartości. :P Ale zbyt mało jest pieśni patriotycznych, które powinny być transmitowane zaraz po nabożeństwach z sanktuariów maryjnych. Oglądalność jest w takim przypadku bez znaczenia bo wartości konserwatywne są wieczne i zawsze zwyciężą. Niemniej jednak dobrze byłoby szybciej przewietrzyć media. :)
0 0
odpowiedź