SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Przebój Sofi Tukker w kampanii Ceneo

Porównywarka cenowa Ceneo startuje z kampania reklamową, której muzycznym tłem jest utwór Sofi Tukker „Purple hat”.

Spot nakręcony w formule teledysku ma na celu pokazanie najważniejszych benefitów płynących z korzystania z portalu. Jest to przede wszystkim wygoda, szeroki wybór produktów i atrakcyjne ceny. Najnowsza kampania reklamowa opiera się na haśle „Cenię sobie” i jest kontynuacją działań rozpoczętych w ubiegłym roku.

Kampnia reklamowa Ceneo prowadzona jest w internecie.

Za strategię i kreację reklam odpowiada agencja Upside, a za działania digitalowe agencja Exciter.

Dołącz do dyskusji: Przebój Sofi Tukker w kampanii Ceneo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl