Soki Kubuś w „Dziecięcych standardach” (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa soków Kubuś, promowana hasłem „dziecięce standardy”. Za kreację odpowiada agencja Brasil, a za zakup mediów Mindshare.
W nowej reklamie soków Kubuś (Maspex) główną rolę odgrywają dzieci – w spocie widzimy je w czasie beztroskiej zabawy na świeżym powietrzu. Lektor w tle informuje, że najmłodsi „zawsze dają z siebie 100 procent”. Podobnie przedstawione są soki Kubuś - jako powstające wyłącznie ze świeżych owoców, bez dodatku cukru i w wygodnym opakowaniu.
Spot można zobaczyć m.in. w internecie. Jest to pierwsza reklama z serii „Dziecięce standardy”, w których marka pokaże, jak odpowiada na dziecięce oczekiwania i spełnia wymagania rodziców.
Za kreację spotu odpowiada agencja Brasil a za zakup mediów - Mindshare.
Dołącz do dyskusji: Soki Kubuś w „Dziecięcych standardach” (wideo)