Sokołów sprzedaje własne produkty w internecie
Producent produktów mięsnych Sokołów uruchomił kanał sprzedaży online.
Zamówienia z dostawą do domu są obecnie realizowane na określonym obszarze Warszawy. Dostawy realizuje firma Wolt. Dostępny asortyment obejmuje najbardziej popularne kategorie produktowe Sokołowa, w tym wędliny, przekąski mięsne i dania gotowe, a także linię roślinną Z Gruntu Dobre.
Sokołów ze sprzedażą online
– W naszej strategii rozwoju zawsze uwzględniamy najnowsze trendy konsumenckie – podkreśla Bogusław Miszczuk, prezes zarządu Sokołów.
– Taka formuła zakupów online jest bardzo wygodna dla konsumenta – podkreśla Cezary Jasiński, dyrektor ds. marketingu w Sokołów – Planujemy dalszy rozwój w tym obszarze - tak, by z naszego sklepu firmowego mogło korzystać coraz szersze grono klientów – dodaje Jasiński.
Sokołów posiada w całej Polsce sieć 300 placówek stacjonarnych, działających pod szyldami Sokołów oraz Gzella. W sklepach stacjonarnych wygodnym dla klientów rozwiązaniem jest możliwość zakupów poprzez opcję „call & collect”. Zamówienie można złożyć drogą telefoniczną, zostanie ono skompletowane, a gotowe wystarczy odebrać w sklepie.
Dołącz do dyskusji: Sokołów sprzedaje własne produkty w internecie