Sosnowiec ma nowe logo
Agencja reklamowa Graffiti zaprojektowała nowe logo dla miastaSosnowiec. Komisja konkursowa pod przewodnictwem profesora RomanaKalarusa jednogłośnie opowiedziała się za projektem nadesłanymprzez agencję Graffiti. Logo poparli również w wolnym głosowaniuinternauci.
- Naszym zadaniem było pokazanie miasta Sosnowiec jakonowoczesnego centrum biznesu, kultury - powiedział WłodzimierzRajczyk - właściciel agencji Graffiti. Kolor granatowy podkreślajego przedsiębiorczość. Z tego źródła wychodzi siedem drógsymbolizujących sąsiadujące miasta, wspólne przedsięwzięcia,otwartość i współpracę. Intensywnie zaznaczony środek okręgustanowi źródło działań rozwojowych dla miasta i regionu. Jakomiasto - łącznik Sosnowiec integruje wielość tradycji i postaw wludzi aglomeracji śląskiej.
Tożsamość kolorów znaku i napisu Sosnowiec jednoznaczniewskazuje, co znajduje się w centrum tejże aglomeracji. Dynamicznierozchodzące się ramiona wskazują na kreatywność podejmowanychdziałań a zastosowanie zielonego koloru podkreśla przyjaznąatmosferę spokoju i równowagi - swoistą "symbiozę" miast. Formasamego znaku niesie ze sobą nowoczesność i innowacyjność. Sosnowiecłączy ludzi (i miasta regionu) będąc miejscem spotkań - dodałWłodzimierz Rajczyk.
Na konkurs nadesłano ponad 150 prac z terenu całego kraju.
Dołącz do dyskusji: Sosnowiec ma nowe logo