Sosnowiec w nowym spocie promuje swój potencjał biznesowy (wideo)
Urząd Miasta Sosnowiec rozpoczął kampanię promującą potencjał biznesowy tego miasta. Reklamy przygotował Instytut Publico.
Instytut Publico zrealizował dwie wersje filmu promocyjnego w klasycznej konwencji - 30-sekundową na potrzeby kampanii w telewizji TVN24 i TVN Biznes i Świat oraz wersję 1-minutową przewidzianą do internetu. Spot kierowany jest zarówno do potencjalnych inwestorów, jak i przedsiębiorców zainteresowanych prowadzeniem działalności w Sosnowcu - prezentuje wybrane elementy opracowanego przez miasto Pakietu Przedsiębiorcy. Spot wskazuje także na inne atuty miasta: m.in. doskonałą lokalizację, potencjał kapitału ludzkiego i jakość życia. Posiada również wymiar wizerunkowy, prezentując ujęcia lotnicze wybranych miejsc oraz krajobraz Sosnowca.
Wartości prezentowane w spocie to m.in. tereny inwestycyjne do zagospodarowania przez biznes, ulgi podatkowe od środków transportu i dla tworzących miejsca pracy, możliwość skorzystania ze wsparcia indywidualnego opiekuna inwestora.
Spot promocyjny jest częścią szerszych działań komunikacyjnych, uwzględniających promocję oferty inwestycyjnej w internecie. Instytut Publico odpowiada za prezentację oferty pakietu przedsiębiorcy w obszarze mediów społecznościowych.
Dołącz do dyskusji: Sosnowiec w nowym spocie promuje swój potencjał biznesowy (wideo)