Sotrender odświeża identyfikację wizualną
Zajmujący się analityką mediów społecznościowych Sotrender prezentuje odświeżoną komunikację wizualną.
W ramach prac nad nową identyfikacją nowy wygląd zyskała strona internetowa Sotrendera. Zbudowana zgodnie z bieżącymi trendami, jest przede wszystkim czytelna, spójna i łatwa w odbiorze dla nowych użytkowników.
- Nowa strona to nie tylko zmiany w warstwie wizualnej. To także bardziej bezpośredni sposób mówienia o problemach, jakie rozwiązuje Sotrender i o przewadze, jaką mogą zyskać firmy, wybierając nasze narzędzie. Chcemy, aby nikt nie miał wątpliwości w jaki sposób możemy pomóc analizować dane pochodzące z platform społecznościowych i wyciągać na ich podstawie wnioski, pozwalające prowadzić skuteczną komunikację, komentuje Łukasz Badowski, product manager w Sotrenderze.
Nowe logo Sotrendera
W ramach rebrandingu zaprojektowane zostało także nowe logo oraz pozostałe elementy identyfikacji wizualnej, w tym materiały wewnątrzfirmowe.
Nowe logo jeszcze lepiej odzwierciedla działanie aplikacji: pomarańczowa ikona nie tylko przypomina wykres analityczny, ale także przywodzi na myśl skojarzenia z ikonami najpopularniejszych kanałów social media (Facebook, Instagram). Logo zostało zaprojektowane w stylu flat design.
Dominującym kolorem w identyfikacji wizualnej pozostał kolor pomarańczowy, z którym odbiorcy najbardziej kojarzą markę.
Dołącz do dyskusji: Sotrender odświeża identyfikację wizualną