Spadła sprzedaż miesięczników podróżniczych, „National Geographic Polska” najbardziej w dół
W segmencie miesięczników podróżniczych w maju br. wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „National Geographic Polska”. Miesięcznik ten jednak niezmiennie zachował pozycję lidera sprzedaży - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem miesięcznika „National Geographic Polska” (Grupa Burda) w maju 2017 roku wyniosła 29 857 egz. Była ona o 7,49 proc. niższa, niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Burdę „NG Traveler”. Sprzedał się on w liczbie 22 278 egz., przy spadku o 0,17 proc.
Trzecią pozycję zajął miesięcznik „Podróże” (ZPR Media). Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmniejszył się o 0,88 proc. i uplasował się na poziomie 9 440 egz.
W maju 2017 roku w porównaniu do kwietnia 2017 roku spadek sprzedaży zanotował jedynie „NG Traveler” - było to 4,51 proc.
Z kolei najwyższym wzrostem pochwalić się mogły „Podróże” - o 7,44 proc.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Spadła sprzedaż miesięczników podróżniczych, „National Geographic Polska” najbardziej w dół