Sport.pl zaczyna program o sporcie tradycjnym i gamingu „Cyfrowi Atleci” (wideo)
W najbliższy czwartek wystartuje nowy format wideo - „Cyfrowi Atleci”. Stworzony został przez serwis Sport.pl (Agora) we współpracy z agencją marketingu gamingowego Gameset. To internetowy talk show, w którym spotykać się będą sportowcy z esportowcami.
W zamyśle nowy cykl przeznaczony jest dla fanów gamingu i tradycyjnych rozgrywek sportowych. - Sukces naszych flagowych formatów - „Sekcji Piłkarskiej" i „F1 Sport" - zachęcił nas do rozwoju w obszarze wideo, a jednocześnie do spróbowania sił w esporcie. To rynek wymagający dla tradycyjnych wydawców, dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z Gamesetem, którzy są ekspertami w obszarze gamingu - mówi Łukasz Wojtkiewicz, szef ds. rozwoju i wzrostu w Sport.pl.
„Cyfrowi Atleci” mają formę internetowego talk show, w którym spotykać się będą sportowcy i e-sportowcy, aby porozmawiać o swoich dziedzinach. Prowadzącymi program są dziennikarz Damian Bąbol oraz Łukasz „Leo” Mirek (były zawodnik i komentator gamingowy). - Branża esportowa dynamicznie się rozwija, ale wciąż brakuje w niej jakościowych produkcji wideo, które z jednej strony angażują widzów, a z drugiej są ciekawą przestrzenią do ekspozycji dla marek. Współpraca ze Sport.pl gwarantuje i wysoki poziom merytoryczny i dotarcie do dużej liczby odbiorców - podkreśla Piotr Bombol, prezes Gameset.
Pierwszy sezon „Cyfrowych Atletów" składać się ma z trzech odcinków, które będą publikowane w czwartki o godz. 20.00 na serwisach Sport.pl i Gazeta.pl, a także na platformach YouTube oraz Twitch. Wystąpią w nich m.in. tenisista Jerzy Janowicz, młociarz Paweł Fajdek oraz biegaczka Joanna Jóźwik, a także gwiazdy esportu: Jakub "Cinkrof" Rokicki, Miłosz "Miłosz93" Bogdanowski i Olimpia "Komedyja" Cichosz. Kolejny sezon planowany jest na jesień.
Z badania Gemius/PBI wynika, że w maju br. Sport.pl miał 3,74 mln realnych użytkowników i 55,38 mln odsłon.
Dołącz do dyskusji: Sport.pl zaczyna program o sporcie tradycjnym i gamingu „Cyfrowi Atleci” (wideo)