Sport.pl z dużym spadkiem, zyskał dział sportowy Fakt.pl. Liderem WP SportoweFakty
W kwietniu większość najpopularniejszych witryn sportowych zanotowało spore spadki odwiedzalności, najwięcej stracił Sport.pl. Liderem pozostają WP SportoweFakty przed Onet Sport, a spory wzrost liczby użytkowników osiągnął dział sportowy Fakt.pl.
Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl w kwietniu br. WP SportoweFakty (Grupa Wirtualna Polska) jako stronę www i aplikację mobilną odwiedziło 9,37 mln użytkowników, czyli 31,15 proc. zasięgu. Każdy spędził tam średnio 20 minut i 48 sekund.
Sekcja sportowa Onetu (Ringier Axel Springer Polska) zanotowała 7,83 mln użytkowników, 26,05 proc. zasięgu oraz 18 minut i 39 sekund przeciętnego czasu korzystania. W tej ostatniej statystyce zdecydowanym liderem jest serwis Flashscore.pl z wynikami meczów na żywo - 2,15 mln internautów (co dało 7,16 proc. zasięgu) spędziło na nim średnio po 54 minuty i 48 sekund.
Sport.pl (Agora) odwiedziło 6,74 mln użytkowników (22,41 proc. zasięgu), każdy spędził przeciętnie 12 minut i 19 sekund. Sekcja sportowa Interii (Grupa Polsat-Interia), jako serwis www i aplikacja, miała 5,49 mln odwiedzających, 18,27 proc. zasięgu oraz 11 minut i 35 sekund średniego czasu korzystania, a platforma internetowa TVP Sport - 3,54 mln użytkowników, 11,78 proc. zasięgu oraz 16 minut i 43 sekundy przeciętnego czasu korzystania.
TVP Sport jest zdecydowanie popularniejsze w internecie niż Polsat Sport (Grupa Polsat-Interia), której witrynę odwiedziło 2,45 mln internautów (8,17 proc.), spędzając średnio po 7 minut i 46 sekund.
Meczyki.pl (Online Venture) zanotowały 3,42 mln użytkowników, 11,37 proc. zasięgu oraz 9 minut spędzonych przeciętnie przez internautę. W czołowej dziesiątce są jeszcze sekcje sportowe portali „Super Expressu” (Grupa ZPR Media) i „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska). Pierwsza miała 2,76 mln użytkowników, 9,18 proc. zasięgu oraz 2 minuty i 57 sekund przeciętnego czasu korzystania, a druga - 1,87 mln internautów, 6,22 proc. zasięgu oraz 2 minuty średniego czasu korzystania.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
W porównaniu do lutego WP SportoweFakty straciły 624 tys. użytkowników (6,2 proc.) oraz minutę i 38 sekund przeciętnego czasu korzystania (7,3 proc.), a Onet Sport - 617,4 tys. internautów (7,3 proc.) oraz 2 minuty i 54 sekundy średniego czasu korzystania (13,5 proc.).
Jeszcze mocniej zmalały wyniki Sport.pl i platformy TVP Sport. W pierwszym portalu ubyło 1,24 mln internautów (15,5 proc.) oraz 3 minuty i 34 sekundy spędzone przeciętnie przez odwiedzającego (22,5 proc.), a druga - 412,1 tys. użytkowników (10,4 proc.) oraz 9 minut i 35 sekund średniego czasu korzystania (36,4 proc.).
Sekcja sportowa Interii zanotowała spadek o 413,3 tys. internautów (7 proc.) i 39 sekund przeciętnego czasu korzystania (5,3 proc.), natomiast na platformie Polsat Sport przy zmniejszeniu się liczby użytkowników o 323 tys. (11,6 proc.) średni czas spędzony przez każdego wydłużył się o minutę i 19 sekund (20,4 proc.).
Wzrosty w obu statystykach osiągnęły Meczyki.pl i dział sportowy portalu „Super Expressu”. Pierwszy zyskał 36,3 tys. użytkowników (1,1 proc.) oraz minutę i 46 sekund średniego czasu korzystania (24,4 proc.), a drugi - 58,8 tys. internautów (2,2 proc.) i 28 sekund przeciętnego czasu korzystania (18,8 proc.).
Z kolei w sekcji sportowej Fakt.pl przybyło 391,7 tys. użytkowników (26,5 proc.), a średni czas spędzony przez każdego zmalał o 13 sekund (9,8 proc.).
Dołącz do dyskusji: Sport.pl z dużym spadkiem, zyskał dział sportowy Fakt.pl. Liderem WP SportoweFakty