„Spory rozwiązuj siłą. Siłą mediacji” w rządowej kampanii do przedsiębiorców (wideo)
Ministerstwo Gospodarki zaczęło kampanię zachęcającą polskich przedsiębiorców do polubownego rozwiązywania sporów biznesowych. Akcja - przygotowana przez Fabrykę Komunikacji Społecznej, Chillgroup i Codemedia - przebiega pod hasłem „Spory rozwiązuj siłą. Siłą mediacji”.
Celem kampanii jest promowanie mediacji jako pełnoprawnej i równorzędnej do drogi sądowej formy rozstrzygania sporów wśród przedsiębiorców. Akcja zachęca też do korzystania w tym zakresie z usług Centrów Arbitrażu i Mediacji.
Kampania wynika ze statystyk pokazujących, że najczęstszą drogą rozstrzygania konfliktów biznesowych w Polsce są negocjacje bez pośrednika (stosowanie ich deklaruje 40,6 proc. przedsiębiorców) oraz proces sądowy (39,9 proc. wskazań), natomiast zdecydowanie rzadziej prowadzone są mediacje (12,2 proc.) i arbitraż (7,3 proc.).
Akcja jest prowadzona pod hasłem „Spory rozwiązuj siłą. Siłą mediacji”. Zaczęła się 10 sierpnia, potrwa do końca września. Obejmuje telewizję (kanały TVP, TVN i Polsatu), prasę oraz internet. Jej budżet to 1,7 mln zł brutto.
Kreację kampanii przygotowała agencja Fabryka Komunikacji Społecznej, spot wyprodukowała firma Chillgroup, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Codemedia.
Dołącz do dyskusji: „Spory rozwiązuj siłą. Siłą mediacji” w rządowej kampanii do przedsiębiorców (wideo)