SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kammel, Brzozowski i Lipowska w spocie jesiennej ramówki TVP (wideo)

Telewizja Polska zaprezentowała wizerunkowy spot jesiennej ramówki, w którym występują m.in.: Tomasz Kammel, Rafał Brzozowski, Teresa Lipowska i Katarzyna Cichopek.

Kadr ze spotu promojącego jesienną ramówkę TVP; fot. TVP/YouTube/screenKadr ze spotu promojącego jesienną ramówkę TVP; fot. TVP/YouTube/screen

Telewizja Polska w wizerunkowym spocie promuje takie produkcje, jak: „The Voice of Poland”, „Jaka to melodia?”, „Pytanie na śniadanie”, „M jak miłość”, „Barwy szczęścia” i „Korona królów. Jagiellonowie”.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

W 90-sekundowym klipie występują m.in.: Tomasz Kammel, Rafał Brzozowski, Tomson i Baron, Justyna Steczkowska, Tomasz Wolny, Jacek Knap, Ida Nowakowska, Marek Sierocki, Marek Piekarczyk, Marek Molak, Natalia Zambrzycka, Teresa Lipowska, Katarzyna Cichopek, Henryk Talar, Tomasz Wolny, Sebastian Skoczeń i Milena Staszuk.

Telewizja Polska w klipie wykorzystała utwór „Razem” z repertuaru Zespołu Vox.

Oficjalna premiera spotu odbyła się wczoraj podczas konferencji prezentującej jesienną ramówkę Telewizji Polskiej.

Spot emituje już Polsat, w przyszłym tygodniu premiera klipu TVN

Telewizja Polska jako drugi duży nadawca rozpoczęła emisję wizerunkowego spotu wiosennej ramówki. Od 3 sierpnia klip pokazuje Polsat.

Z kolei od przyszłego tygodnia wizerunkowy spot zacznie pokazywać TVN.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 8,67 proc., a TVP2 - 7,02 proc.

Dołącz do dyskusji: Kammel, Brzozowski i Lipowska w spocie jesiennej ramówki TVP (wideo)

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jurek
Nie oglądamy TVP
odpowiedź
User
Kuba
Jezu drogi, tyle sztucznych uśmiechów na jednym filmie to jeszcze nie było. Mega obciach.
odpowiedź
User
Seba
Spot wizerunkowy powinien być naturalny, ciekawe co oni braki że wszystkie takie uśmiechnięte przez kilka godzin kręcenia do kotleta ...
odpowiedź