„Viva!” wyprzedziła „Show” w lipcu. Wszystkie dwutygodniki people na minusie
W lipcu 2017 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie magazyny zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Flesz” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w lipcu 2017 roku wyniosła 169 644 egz. W porównaniu do lipca 2016 roku była ona niższa o 18,01 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Z trzeciego na drugie miejsce awansował dwutygodnik „Viva!” (Edipresse Polska). Zanotował on jednak spadek sprzedaży wynoszący 6,54 proc. Jego średni wynik w analizowanym miesiącu wyniósł 166 441 egz.
Na ostatnią lokatę podium spadł magazyn „Show” (Wydawnictwo Bauer), którego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 21,27 proc. do 157 045 egz.
Czwartą lokatę zajął „Flesz” (Edipresse Polska). Średni wynik tego pisma zmalał najbardziej w zestawieniu - o 21,66 proc. do 64 339 egz.
Ostatnia była „Gala” (Grupa Burda). Jej średni wynik spadł najbardziej w zestawieniu - o 7,37 proc. do 58 906 egz.
W lipcu 2017 roku w porównaniu do czerwca 2017 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mogła „Viva!” - było to 121,62 proc.
Z kolei jedyny spadek, wynoszący 53,79 proc., odnotowała „Gala”.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Viva!” wyprzedziła „Show” w lipcu. Wszystkie dwutygodniki people na minusie