„Tele Świat” najchętniej kupowanym dwutygodnikiem, pisma telewizyjne w czołówce (top 19 w kwietniu)
W kwietniu 2019 roku pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich dwutygodników zajął „Tele Świat”, a w czołowej dziesiątce najwięcej pozycji zajęły pisma telewizyjne - top 19 dwutygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem telewizyjnego dwutygodnika „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w kwietniu 2019 roku wyniosła 284 372 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2018 roku była ona niższa o 3,04 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugi był dwutygodnik „TV14” (Wydawnictwo Bauer). Wynik sprzedażowy tego tytułu w badanym okresie zwiększył się o 0,40 proc. do poziomu 183 780 egz.
Podium zamyka „Przyjaciółka” (Edipresse Polska), której średnia sprzedaż ogółem zmalała o 0,32 proc. do 145 726 egz.
Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia cztery pozycje zajęły magazyny z programem telewizyjnym. Po dwa miejsca przypadły tytułom poradnikowym oraz dwutygodnikom people, a jedno - pismu o serialach oraz tytułowi z segmentu real life stores.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Dołącz do dyskusji: „Tele Świat” najchętniej kupowanym dwutygodnikiem, pisma telewizyjne w czołówce (top 19 w kwietniu)