„Kobieta i Życie” i „Poradnik 50+” najchętniej kupowanymi miesięcznikami w II kwartale (top 81)
W drugim kwartale br. pozycję lidera średniej sprzedaży wydania wśród wszystkich miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”, a drugie miejsce należało do „Poradnika 50+” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Jak wynika z danych Polskich Badań Czytelnictwa „Audyt PBC” opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, średnia sprzedaż wydania „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w drugim kwartale 2022 roku wyniosła 151 919 egz.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Drugie miejsce zajął „Poradnik 50+” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż wydania wyniosła 149 706 egz.
Podium uzupełniają „Dobre Rady” (Grupa Burda). Średni wynik magazynu uplasował się na poziomie 145 301 egz.
Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia aż sześć pozycji zajęły magazyny poradnikowe dla kobiet. Ponadto w top 10 znalazły się dwa tytuły luksusowe i po jednym piśmie ogrodniczym i yellow.
Koniec miesięcznych danych o sprzedaży prasy
Polskie Badania Czytelnictwa opracowały z wydawcami nowy regulamin rozpowszechniania prasy, który wszedł w życie wraz z początkiem 2022 roku. Zmienił się również sposób raportowania rozpowszechniania prasy z miesięcznego na kwartalny (dane nadal ukazują się w rozbiciu na poszczególne miesiące, ale są udostępniane co kwartał).
Sprzedaż wydania to suma sprzedaży wydania drukowanego i sprzedaży e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Kobieta i Życie” i „Poradnik 50+” najchętniej kupowanymi miesięcznikami w II kwartale (top 81)