„Działkowiec” liderem w lipcu. Wszystkie tytuły na minusie
W lipcu br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie uplasował się „Działkowiec”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki, a na czele pod tym względem znalazł się „Przepis na Ogród” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Działkowca” (Działkowiec) w lipcu 2018 roku wyniosła 82 728 egz. W porównaniu do lipca 2017 roku zmniejszyła się o 9,25 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugi był „Przepis na Ogród” (Grupa Burda). Jego wynik uplasował się na poziomie 45 789 egz. Tytuł ten odnotował stratę wynoszącą 19,59 proc. - największą w zestawieniu.
Podium uzupełnia miesięcznik „Mam Ogród” (Phoenix Press). Jego średni wynik sprzedażowy zmniejszył się o 17,89 proc. do 45 187 egz.
W lipcu 2018 roku w porównaniu do czerwca 2018 roku największy wzrost średniej sprzedaży ogółem zanotował „Mój Ogródek” - było to 3,89 proc.
Najwięcej w tym ujęciu (14 proc.) stracił z kolei „Przepis na Ogród”.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Dołącz do dyskusji: „Działkowiec” liderem w lipcu. Wszystkie tytuły na minusie