„National Geographic Polska” utrzymuję pozycję lidera sprzedaży, rosną „Podróże” i „NG Traveler”
W segmencie miesięczników podróżniczych w lutym br. dwa z trzech tytuły zanotowały wzrosty sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskały „Podróże”. Stratę odnotował tylko „National Geographic Polska”, który jednak utrzymał pozycję lidera najchętniej kupowanego tytułu.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem miesięcznika „National Geographic Polska” (Grupa Burda) w lutym 2017 roku wyniosła 29 829 egz. Była ona o 12,19 proc. niższa, niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Burdę „NG Traveler”. Sprzedał się on w liczbie 22 293 egz., po wzroście o 12,69 proc. - największym w zestawieniu.
Trzecią pozycję zajął miesięcznik „Podróże” (ZPR Media). Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zwiększył się najbardziej w zestawieniu - o 16,29 proc. i uplasował się na poziomie 9 568 egz.
W lutym 2017 roku w porównaniu do stycznia 2017 roku dwa z trzech tytułów odnotowały wzrosty sprzedaży ogółem, a najwięcej też zyskał magazyn „Podróże” - było to 7,98 proc.
Jedyny spadek, wynoszący 4,40 proc., również i w tym ujęciu zanotował „National Geographic Polska”.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „National Geographic Polska” utrzymuję pozycję lidera sprzedaży, rosną „Podróże” i „NG Traveler”