SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„National Geographic Polska” utrzymuję pozycję lidera sprzedaży, rosną „Podróże” i „NG Traveler”

W segmencie miesięczników podróżniczych w lutym br. dwa z trzech tytuły zanotowały wzrosty sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskały „Podróże”. Stratę odnotował tylko „National Geographic Polska”, który jednak utrzymał pozycję lidera najchętniej kupowanego tytułu.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem miesięcznika „National Geographic Polska” (Grupa Burda) w lutym 2017 roku wyniosła 29 829 egz. Była ona o 12,19 proc. niższa, niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Burdę „NG Traveler”. Sprzedał się on w liczbie 22 293 egz., po wzroście o 12,69 proc. - największym w zestawieniu.

Trzecią pozycję zajął miesięcznik „Podróże” (ZPR Media). Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zwiększył się najbardziej w zestawieniu - o 16,29 proc. i uplasował się na poziomie 9 568 egz.

W lutym 2017 roku w porównaniu do stycznia 2017 roku dwa z trzech tytułów odnotowały wzrosty sprzedaży ogółem, a najwięcej też zyskał magazyn „Podróże” - było to 7,98 proc.

Jedyny spadek, wynoszący 4,40 proc., również i w tym ujęciu zanotował „National Geographic Polska”.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „National Geographic Polska” utrzymuję pozycję lidera sprzedaży, rosną „Podróże” i „NG Traveler”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl