SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Działkowiec” liderem sprzedaży w I kwartale, „Przepis na Ogród” stracił najwięcej

W pierwszym kwartale br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie znalazł się „Działkowiec”. Wszystkie magazyny w zestawieniu zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Przepis na Ogród” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, średnia sprzedaż ogółem „Działkowca” (Działkowiec) w pierwszym kwartale 2019 roku wyniosła 89 339 egz. W porównaniu do pierwszego kwartału 2018 roku zwiększyła się o 1,07 proc. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugi był miesięcznik „Mam Ogród” (Phoenix Press). Jego średni wynik uplasował się na poziomie 56 165 egz., po spadku o 4,89 proc.

Ostatnią pozycję podium zajął „Przepis na Ogród” (Grupa Burda). Jego średni wynik sprzedażowy zmniejszył się najbardziej w zestawieniu - o 15,51 proc. do 39 256 egz.

W marcu 2019 roku sprzedaż ogółem lidera, czyli miesięcznika „Działkowiec”, wyniosła 97 619 egz., po wzroście względem marca 2018 roku o 6,58 proc.

Drugie miejsce spadł magazyn „Mam Ogród” (60 999 egz.; w dół o 5,24 proc.). Podium uzupełnia „Przepis na Ogród” (50 087 egz.; - 7,19 proc.).

Najwięcej stracił tutaj „Mój Ogródek” (32 545 egz.; spadek o 8,05 proc.).

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Dołącz do dyskusji: „Działkowiec” liderem sprzedaży w I kwartale, „Przepis na Ogród” stracił najwięcej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl