„Działkowiec” liderem sprzedaży w I półroczu, „Mam Ogród” najbardziej w dół
W pierwszym półroczu br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie znalazł się „Działkowiec”, który jako jedyny pochwalić się mógł wzrostem. Pozostałe magazyny w zestawieniu zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Mam Ogród” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, średnia sprzedaż ogółem „Działkowca” (Działkowiec) w pierwszym półroczu 2019 roku wyniosła 90 788 egz. W porównaniu do pierwszego półrocza 2018 roku zwiększyła się o 2,63 proc. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugi był miesięcznik „Mam Ogród” (Phoenix Press). Jego średni wynik uplasował się na poziomie 48 247 egz., po spadku o 14,51 proc. - największym w zestawieniu
Ostatnią pozycję podium zajął „Przepis na Ogród” (Grupa Burda). Jego średni wynik sprzedażowy zmniejszył się o 9,68 proc. do 44 953 egz.
W czerwcu 2019 roku sprzedaż ogółem lidera, czyli miesięcznika „Działkowiec”, wyniosła 89 588 egz., po wzroście względem czerwca 2018 roku o 2,91 proc. (jedynym w zestawieniu).
Drugie miejsce zajął magazyn „Przepis na Ogród” (51 390 egz.; w dół o 3,48 proc.). Podium uzupełnia „Mam Ogród” (39 621 egz.; - 16,46 proc. - największy spadek w zestawieniu).
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Dołącz do dyskusji: „Działkowiec” liderem sprzedaży w I półroczu, „Mam Ogród” najbardziej w dół