SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„National Geographic Polska” liderem sprzedaży w 2019 roku

Liderem sprzedaży ogółem w segmencie miesięczników podróżniczych w 2019 roku był „National Geographic Polska”, który jednak odnotował największy spadek w zestawieniu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „National Geographic Polska” (Grupa Burda) w 2019 roku wyniosła 21 873 egz. Była o 11,97 proc. niższa, niż rok wcześniej.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Burdę „NG Traveler”. Sprzedał się średnio w liczbie 18 434 egz., po spadku o 7,85 proc.

Trzecią pozycję zajął miesięcznik „Podróże” (ZPR Media). Jego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie czasu zmniejszył się o 0,04 proc. i uplasował się na poziomie 8 106 egz.

W grudniu 2019 roku sprzedaż ogółem lidera, czyli „National Geographic Polska”, wyniosła 21 703 egz., po spadku względem grudnia 2018 roku o 7,18 proc.

Podium uzupełniają: „NG Traveler” (17 429 egz.; spadek o 4,69 proc.) i „Podróże” (6 126 egz.; w dół o 18,74 proc. - najbardziej w zestawieniu).

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Dołącz do dyskusji: „National Geographic Polska” liderem sprzedaży w 2019 roku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl