„Moje Mieszkanie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem wnętrzarskim w 2019 roku
Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w 2019 roku znalazło się „Moje Mieszkanie”. Prawie wszystkie tytuły w zestawieniu odnotowały spadki, a najwięcej straciły „Cztery Kąty”. Zyskało tylko „Dobre Wnętrze” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Z danych Polskich Badań Czytelnictwa „Audyt ZKDP” opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w 2019 roku wyniosła 47 586 egz. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej zmniejszyła się o 2,75 proc.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Drugie miejsce zajęło „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Średnia sprzedaż ogółem tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej zmalała o 6,60 proc. do poziomu 27 827 egz.
Podium uzupełnia miesięcznik „Cztery Kąty” (Agora). Jego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 18 529 egz., po spadku o 31,34 proc. - największym w zestawieniu.
Jedyny wzrost w zestawieniu, wynoszący 2,90 proc. do 10 009 egz., odnotowało zajmujące ostatnią lokatę „Dobre Wnętrze” (ZPR Media).
W grudniu 2019 roku sprzedaż ogółem lidera, czyli „Mojego Mieszkania”, wyniosła 48 675 egz., po spadku względem grudnia 2018 roku o 5,68 proc.
Dalej uplasowały się: „M jak Mieszkanie” (26 830 egz.; w dół o 4,15 proc.), „Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot; 19 991 egz.; - 7,50 proc.) i „Dobre Wnętrze” (9 844 egz.; - 10,74 proc. - największy spadek w zestawieniu).
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem wnętrzarskim w 2019 roku