„Moje Mieszkanie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem wnętrzarskim w I półroczu
Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w pierwszym półroczu br. znalazło się „Moje Mieszkanie”. Prawie wszystkie tytuły w zestawieniu odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Weranda”. Zyskało tylko „Dobre Wnętrze” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w pierwszym półroczu 2019 roku wyniosła 47 004 egz. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej zmniejszyła się ona o 6,91 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajęło „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej zmalała o 7,76 proc. do poziomu 28 266 egz.
Podium uzupełnia miesięcznik „Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot). Jego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 18 489 egz., po spadku o 12,42 proc. - największym w zestawieniu.
Jedyny wzrost w zestawieniu, wynoszący 4,84 proc. do 9 688 egz., odnotowało zajmujące ostatnią lokatę „Dobre Wnętrze” (ZPR Media).
W czerwcu 2019 roku sprzedaż ogółem lidera, czyli „Mojego Mieszkania”, wyniosła 42 886 egz., po spadku względem czerwca 2018 roku o 13,49 proc.
Dalej uplasowały się: „M jak Mieszkanie” (24 368 egz.; w dół o 15,71 proc. - największy spadek w zestawieniu), „Weranda” (16 756 egz.; - 13,36 proc.) i „Dobre Wnętrze” (8 813 egz.; wzrost o 4,51 proc. - jedyny w zestawieniu).
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem wnętrzarskim w I półroczu