„Tele Tydzień” najchętniej kupowany w kwietniu, pisma yellow w czołówce tygodników (top 35)
Wśród 10 najchętniej sprzedawanych tygodników w Polsce aż pięć pozycji zajmują pisma plotkarskie. Pierwsze miejsce jednak niezmiennie należy do telewizyjnego magazynu „Tele Tydzień - top 35 tygodników za lipiec 2018 w raporcie Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w kwietniu 2019 roku wyniosła 659 879 egz. W porównaniu do kwietnia 2018 roku była ona niższa o 4,04 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Na drugim miejscu uplasował się najpopularniejszy tygodnik yellow „Życie na Gorąco” (Wydawnictwo Bauer), którego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmniejszył się w skali roku o 5,93 proc. do poziomu 441 522 egz.
Ostatnią pozycję podium zajął kolejny tygodnik Bauera - „Twoje Imperium”. W kwietniu br. średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmalała o 0,50 proc. do poziomu 296 624 egz.
Szósty był „Tygodnik Angora” (Westa-Druk Mirosław Kuliś), który zanotował stratę o 5,67 proc. do 257 346 egz.
Ogółem w top 10 zdecydowanie najwięcej, bo pięć pozycji zajęły tygodniki z segmentu yellow (są to prawie wszystkie tygodniki z tego segmentu dostępne na rynku). Dwa miejsca należały do magazynów telewizyjnych oraz tytułów poradnikowych. Ponadto w pierwszej dziesiątce rankingu znalazł się tygodnik opinii.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Dołącz do dyskusji: „Tele Tydzień” najchętniej kupowany w kwietniu, pisma yellow w czołówce tygodników (top 35)