„Tygodnik Zamojski” liderem sprzedaży tygodników lokalnych, „Tygodnik Człuchowski” stracił najwięcej
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych w lutym br. był „Tygodnik Zamojski”. Wszystkie pisma zanotowały spadki sprzedaży, a zdecydowanie najwięcej stracił „Tygodnik Człuchowski”.
Średnia sprzedaż ogółem liderującego „Tygodnika Zamojskiego” (Wydawnictwo Zamojskie) w lutym 2017 roku wyniosła 20 890 egz., po spadku względem analogicznego okresu 2016 roku o 6,96 proc. - wynika z rankingu, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl na podstawie danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Na drugiej lokacie uplasował się „Tygodnik Siedlecki - Magazyn” (Wydawnicza Spółdzielnia Pracy Stopka), którego średnia sprzedaż ogółem zmalała o 10,46 proc. do poziomu 15 860 egz.
Podium zamyka „Tygodnik Podhalański” (Zakopiańskie Towarzystwo Gospodarcze). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w analizowanym okresie wyniosła 13 249 egz., po spadku o 6,30 proc..
Największy spadek średniej sprzedaży zanotował „Tygodnik Człuchowski” (Magraf) - było to 42,62 proc. do poziomu 1 482 egz. Tytuł ten w rankingu spadł z miejsca 18. na 20.
W zestawieniu ujęto tylko te tygodniki lokalne, które zostały zgłoszone do ZKDP.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Tygodnik Zamojski” liderem sprzedaży tygodników lokalnych, „Tygodnik Człuchowski” stracił najwięcej