„Życie na Gorąco” liderem sprzedaży w I kwartale, choć z największym spadkiem
W pierwszym kwartale 2020 roku na pozycji zdecydowanego lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników yellow utrzymało się „Życie na Gorąco”, które odnotowało największy spadek w zestawieniu. Na minusie były wszystkie tytuły - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w pierwszym kwartale 2020 roku względem pierwszego kwartału 2019 roku zmniejszyła się o 10,04 proc. i wyniosła 417 353 egz. - wynika z danych Polskich Badań Czytelnictwa „Audyt ZKDP”, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednoczesnie był to największy spadek w zestawieniu.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 4,54 proc. do 306 558 egz.
Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”. Jego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 194 069 egz., po spadku o 7,32 proc.
W marcu 2020 roku liderem również było „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 396 510 egz., po spadku w porównaniu do marca 2019 roku o 12,63 proc. - największym w zestawieniu.
Drugie miejsce należało do „Twojego Imperium” (294 333 egz.; w dół o 8,23 proc.), a trzecie - do „Rewii” (184 554 egz.; - 10,74 proc.).
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Dołącz do dyskusji: „Życie na Gorąco” liderem sprzedaży w I kwartale, choć z największym spadkiem