„Życie na Gorąco” liderem sprzedaży w I półroczu, „Dobry Tydzień” stracił najwięcej
W pierwszym półroczu 2018 roku na pozycji zdecydowanego lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników yellow znalazło się „Życie na Gorąco”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki, a najwięcej stracił „Dobry Tydzień” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w pierwszym półroczu 2018 roku względem pierwszego półrocza 2017 roku zmniejszyła się o 7,28 proc. i wyniosła 483 350 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 3,35 proc. do 310 565 egz.
Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”. Jego wynik sprzedażowy w badanym półroczu uplasował się na poziomie 204 788 egz., po spadku o 7,71 proc.
Z kolei najwięcej stracił „Dobry Tydzień”, który spadł z piątej na szóstą lokatę. Jego średni wynik sprzedażowy w pierwszym półroczu br. wyniósł 154 316 egz., po spadku o 11,11 proc.
W czerwcu 2018 roku liderem również było „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 475 303 egz., po spadku w porównaniu do czerwca 2017 roku o 6,57 proc. - największym w zestawieniu.
Drugie miejsce należało do „Twojego Imperium” (305 303 egz.; w dół o 1,64 proc.), a trzecie - do „Rewii” (204 565 egz.; - 2,38 proc.).
Jako jedyny w tym ujęciu zyskał „Dobry Tydzień” - było to 0,15 proc. do 157 232 egz.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Dołącz do dyskusji: „Życie na Gorąco” liderem sprzedaży w I półroczu, „Dobry Tydzień” stracił najwięcej